دادستانی تهران خبر توقیف سریال قورباغه را رد کرد

به گزارش عصرسینما، دادستانی تهران بدون نام بردن از سریال قورباغه ساخته هومن سیدی، اعلام کرد که “ادعاهای مطرح شده پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد”.

مرکز رسانه ای قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی مطرح شدن ادعاهایی پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی اعلام کرد ادعاهای مطرح شده پیرامون توقیف این سریال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پی انتشار برخی ادعاها مبنی بر توقیف یک سریال شبکه خانگی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بدین وسیله اعلام می شود ادعاهای مورد اشاره صحت ندارد و پخش این سریال با توجه به گزارش های ضابطین و برخی ابهامات در مورد لزوم بررسی منشاء هزینه های تهیه و تولید این سریال پخش آن تا حصول نتیجه به تاخیر افتاده است.

گفتنی است، گزارشات واصله به دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال بررسی است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.»

به گزارش عصرسینما، در طی روزهای گذشته “خبری منتشر شد” مبنی برآنکه دادستانی تهران مانع پخش سریال «قورباغه» ساخته هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی شده و آنرا توقیف کرده است.

پیشتر پلتفرم نماوا به عنوان سرمایه گذار و پخش کننده سریال «قورباغه» وعده داده بود که این سریال را از ۲۴ آذرماه به صورت آنلاین پخش و در مرض دید مخاطبان قرار دهد.

 

سریال «قورباغه»
نوید محمدزاده، صابر ابر، سحردولت شاهی، فرشته حسینی و هومن سیدی در سریال «قورباغه»

 

 

به گزارش عصرسینما، در خبری دیگر پیرامون سریال «قورباغه»، علی سعد سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا اعلام کرد که ساترا در حال رایزنی با قوه قضاییه است تا مشکل توقف پخش سریال «قورباغه» را حل کند.

علی سعد در رشته توییتی نوشت: “یکی از سیاست‌های ارزشمند ریاست محترم قوه قضاییه، پیگیری تخلفات مالی و احقاق حقوق عمومی بدون ضربه خوردن به تولید داخل و معیشت فعالان آن عرصه است.

در همین راستا بعد از اعلام توقیف موقت سریال قورباغه که پس از بازبینی، ممنوعیت پخش از منظر ساترا ندارد، رایزنی با دستگاه قضا را شروع کردیم تا به راه‌حلی دست یابیم که هم سریال امکان پخش یابد و در عین حال دغدغه‌های دستگاه قضا به طور کامل پوشش داده شود.

خبرهای خوشی در راه است که امیدواریم به تقویت هر چه بیشتر رسانه‌های داخلی منجر شود.”

 

علی سعد توییتر

 

 

سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسد‌زاده و سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است.

نوید محمدزاده، صابر ابر، سحردولت شاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان هومن سیدی بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان سریال «قورباغه» آمده ‌است: “من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم”.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا