9 نکته درباره فیلم ابرقهرمانی کلویی ژائو با بازی آنجلینا جولی

 

کلویی ژائو در ماه نوامبر با «جاودانگان» به پرده سینماها برمی‌گردد. فیلمی ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول که به زعم کوین فایگی و آنجلینا جولی(بازیگر فیلم) چشم انداز نویی را به ابرقهرمانان می‌آورد.

اما نه نکته‌ایی که درباره این فیلم باید دانست:

🔸 در کجایی دنیای سینمایی مارول قرار خواهیم داشت؟. همانگونه که دنیای سینمایی مارول در دو دهه گذشته رشد و پیشرفت داشته، گاهی زمان در دنباله‌ها جابجا شده، «جاودانگان» دقیقا پس از رویدادهای «انتقامجویان: آخر بازی» اتفاق خواهد افتاد. اما همانطور که از نام این فیلم پیداست، زمان در این فیلم به گذشته و زمان حال در رفت و آمد است، چون شخصیت‌ها بیش از هفت هزار سال سن دارند.

🔸 ورود کلویی ژائو به ساخت فیلم‌های پرهزینه: فیلمساز مستقل کلویی ژائو با «جاودانگان» برای نخستین بار در یک تولید پرهزینه مشارکت داشته است. او ابدا نام آشنایی برای علاقمندان ابرقهرمان ها در این حیطه نیست. سال 2018 این فیلمساز را برای ساخت فیلم «جاودانگان» برگزیدند. به هر حال چند سال اخیر خیز کلویی ژائو در محافل سینما و حرفه خود بوده است. تعلق خاطر ژائو به داستان‌های عمیق انسانی است. که دلیل انتخاب او برای این پروژه نیز همین ویژگی بوده است.

🔸 داستانی چند هزار ساله: جاودانگان گروهی بیگانه نامیرا هستند که حدود 7 هزار سال مخفیانه در زمین زندگی کرده اند و برای نجات بشر از گروه رقیب شیطان صفتی به نام the Deviants متحد می‌شوند.

🔸 بهترین گروه بازیگران ستاره در دنیای مارول: ژائو و کمپانی مارول برای این پروژه و انتخاب بازیگران بهترین‌ها را کنار هم آوردند: آنجلینا جولی، ریچارد مدن(بازیگر بازی تاج و تخت)، کمیل نانجیانی، سلما هایک، جما چان، کیت هرینگتن و ….

🔸 نویسندگان جدید مارول: فیلمنامه را دو عموزاده به نام‌های کاز فیرپو و رایان فیرپو می‌نویسند. این فیلمنامه اولین همکاری مشترک فیرپوهاست که ساخته می‌شود، هرچند این دو پروژه‌های جدیدتری هم دارند مانند «ویران» ساخته جاستین کرزل با بازی مارگو رابی. ژائو در نگارش فیلمنامه مشارکت داشته است.

🔸 رامین جوادی آهنگساز «جاودانگان»: رامین جوادی(آهنگساز بازی تاج و تخت) برای این فیلم ابرقهرمانی موسیقی متن می‌سازد. بن دیویس به عنوان مدیر فیلمبرداری همکاری می کند.

🔸 پشت سرگذاشتن موانع برای ابرقهرمانان: یکی از مواردی که می تواند برای دنیای ابرقهرمانی دردسر ساز شود تنوع نژادی و ابرقهرمانانی با خاستگاه های متفاوت است که در «جاودانگان» تا حدی تنوع شخصیتی حاکم است.

🔸 تاخیر در اکران و تاریخ جدید: «جاودانگان» مانند بسیاری از پروژه ها به دلیل همه گیری تاریخ اکرانش تغییر کرد. قرار است این فیلم تنها در سالن های سینما اکران شود و زمان اکران 5 نوامبر 2021 است.

🔸 دنیای مارول را به پیش می راند: تقریبا سه فاز از دنیای سینمایی مارول سپری شده است. با دو فیلم آخر «انتقامجویان» فاز سوم به پایان رسید و حالا آغاز فاز چهارم است. قرار است در این مرحله ماجراجویی های بیشتر و گره‌های داستانی جاه طلبانه ای پیش رو باشد. تعدادی از دنباله‌ها به شخصیت های محبوب خواهند پرداخت و «جاودانگان» و «شانگ-چی» پروژه های جدید مارول خواهند بود.

منبع: دنیای تصویر

اخبار مشابه:

ستایش آنجلینا جولی از کلویی ژائو و صحبت‌هایی درباره همکاری مشترک شان در فیلم ابرقهرمانی «جاودانگان»

توضیحات کلویی ژائو درباره پروژه های جدیدش / از علاقمندان دنیای سینمایی مارول و ژانر ابرقهرمانی هستم

آنجلینا جولی در فیلم جاودانگان
آنجلینا جولی در نمایی از فیلم سینمایی «جاودانگان»

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا