اعلام تاریخ پخش سریال جنایی «زیر پرچم بهشت» با بازی اندرو گارفیلد

 

شبکه هولو تاریخ شروع پخش سریال «زیر پرچم بهشت» (Under the Banner of Heaven) با بازی اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز را تایید و اعلام کرد.

اوایل این ماه بود که شبکه هولو اولین تیزر تریلر سریال «زیر پرچم بهشت» را منتشر کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این سریال جنایی و محدود جدید شبکه هولو مشخص و اعلام شده است. شبکه هولو اعلام کرد که پخش سریال «زیر پرچم بهشت» با انتشار همزمان دو قسمت اول از روز پنج‌شنبه، ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

همچنین هولو اعلام کرد که مابقی قسمت‌های سریال «زیر پرچم بهشت» طی ۵ هفته پس از شروع پخش سریال از این شبکه منتشر خواهند شد. این سریال جنایی مورد انتظار در ۷ قسمت تولید شده است. سریال «زیر پرچم بهشت» توسط شبکه FX و بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم تولید شده است که با برنامه FX on Hulu از طریق شبکه هولو پخش خواهد شد.

سریال «زیر پرچم بهشت» داستان کارآگاهی با ایمان را دنبال می‌کند که ایمان او در طول تحقیق در مورد یک قتل بی‌رحمانه که دارای ارتباط با کلیسا است، به آزمایش گذاشته خواهد شد.

آندرو گارفیلد نقش پایر را بازی کرده است که عضو ارشد کلیسا قدیسان آخرالزمان به‌نام LDS است که به کلیسا و خانواده‌اش متعهد است. بااین‌حال، مواجه شدن پایر با این قتل باعث زیر سؤال رفتن برخی از این تعالیم کلیسا شده است.

دیزی ادگار جونز نیز نقش برندا را بازی کرده که یک زن جوان و قربانی قتل است.

سریال «زیر پرچم بهشت» اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جان کراکائر است که داستین لنس بلک وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و دیوید مکنزی و ایزابل سندوال وظیفه کارگردانی این مینی سریال را بر عهده داشته‌اند.

اندرو گارفیلد، دیزی ادگار جونز، سم ورثینگتون، دنیز گوخ، وایت راسل، بیلی هوول، گیل بیرمنگام، آدلاید کلمنس، روری کالکین، ست نومریچ، کلوئی پیری، ساندرا سیکات و کریستوفر هیردال، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «زیر پرچم بهشت» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «زیر پرچم بهشت»

اخبار زیر را نیز میتوانید بخوانید:

بازی رنه زلوگر در سریال «عرصه انتقام‌جو» و در نقش یک زن خلبان

خیر آمازون برای ساخت سریالی با اقتباس از بازی ویدئویی «خدای جنگ»

معرفی همبازی های جدید تام هالند در سریال «اتاق شلوغ»

اظهارات استیون نایت نویسنده «پیکی بلایندرز» درباره ساخت اسپین آف این سریال

معرفی بازیگران اسپین‌آف جدید از مجموعه «مردگان متحرک»

ساخت فصل پنجم سریال «فارگو» در دستور کار قرار گرفت

فیلمبرداری فصل اول سریال «خاندان اژدها» پایان یافت

الیویا کلمن در «آرزوهای بزرگ» مقابل دوربین می‌رود / مینی‌سریالی با اقتباس از رمان چارلز دیکنز

ساخت فصل دوم سریال «صلح طلب» با بازی جان سینا در دستور کار قرار گرفت

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا