ریچارد دانر «اسلحه مرگبار ۵» را می‌سازد

ریچارد دانر کارگردان فیلم‌هایی مانند «سوپرمن» و چندگانه «اسلحه مرگبار» قرار است قسمت جدید این فیلم را کارگردانی کند.

در جدیدترین شرح حالی که تلگراف درباره ریچارد دانر منتشر کرده است، از او درباره هجوم فیلم‌های مبتنی بر کتاب‌های مصور در این دوره و زمانه پرسیده اند.

او پاسخ داده است که هجوم فیلم های كمیک بوک بسیار حیرت انگیز است و دیدن ژانری که او در معرفی به توده های مردم کمک کرد، حالا به فیلم های غالب سالن های سینما تبدیل شده و این هیجان انگیز است.

ریچارد دانر گفت: “وقتی می بینیم فیلمی بر طبق استانداردهای من درست ساخته شده، بسیار راضی کننده است. من وقتی چنین فیلمهایی را می بینم بسیار خوشحال می شوم و افتخار می کنم. وقتی بدساخته می شود، بسیار ناامید کننده است”.

ریچارد دانر می‌گوید طرفدار فیلم‌های مانند «زن شگفت انگیز» ساخته پتی جنکینز و محصول 2017 است. او همان احساسی را به این فیلم داشت که به «سوپرمن»(1978) پیدا کرده بود، فیلمی از دانر که قهرمان پروری خوش بینانه و ایده آلیسیتی بود و با دنیای ابرقهرمانی و فضای گرفته آثار ابرقهرمانانه ی که نولان در سه گانه «شوالیه تاریکی» ساخت فاصله زیادی داشت.

ریچارد دانر در واکنش به نظر مارتین اسکورسیزی درباره فیلم های دنیای مارول که سال گذشته آنها را با پارک های موضوعی مقایسه کرده بود، گفت که ایکاش می توانستم یکی از این وسایل بازی پارک های موضوعی را من بسازم!.

 

مل گیبسون و دنی گلاور در فیلم اسلحه مرگبار
مل گیبسون و دنی گلاور در نمایی از فیلم اسلحه مرگبار

 

منبع: دنیای تصویر

اخبار دیگری از سینمای جهان را نیز میتوانید بخوانید:

انتشار اولین تصاویر از فیلم «چیز‌های کوچک» با حضور سه بازیگر اسکاری

دارن آرونوفسکی با یک فیلم کوچک به سینما باز می‌گردد

قصد استیون سودربرگ برای ساختن دنباله‌ای برای «شیوع»

چنینگ تیتوم همبازی ساندارا بولاک در فیلمی کمدی میشود

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا