ویل فرل به مارگو رابی و رایان گاسلینگ در فیلم «باربی» پیوست

 

ویل فرل و اما مکی جدیدترین بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فیلم «باربی» (Barbie) با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ اضافه شده‌اند.

فیلم «باربی» به اثری پر ستاره تبدیل شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این فیلم لایو اکشن اضافه شده‌اند.

ویل فرل، کمدین محبوب جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم «باربی» اضافه شده است. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم «باربی» در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که ممکن است متاورس بخشی از داستان فیلم باشد. همچنین گفته می‌شود که ویل فرل نقش مدیرعامل یک شرکت اسباب بازی را بر عهده دارد که مشخص نیست این شرکت همان ماتل، سازنده محصولات باربی است یا شرکت دیگری خواهد بود.

علاوه‌بر ویل فرل، اما مکی دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع فیلم«باربی» اضافه شده است. علاوه‌بر ویل فرل و اما مکی، مارگو رابی در نقش باربی، رایان گاسلینگ در نقش کن، سیمو لیو، الکساندرا شیپ، کیت مک‌کینون و آمریکا فررا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم لایو اکشن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم «باربی» هم‌اکنون در جریان است. وظیفه کارگردانی فیلم باربی بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان تحسین شده آثاری چون فیلم «لیدی برد» و فیلم «زنان کوچک» خواهد بود.

علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم «داستان ازدواج»، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «باربی» را نیز بر عهده دارد.

ویل فرل بیشتر برای بازی در فیلم «اِلف»، فیلم «گوینده: افسانه ران برگندی»، فیلم «برادران ناتنی»، فیلم «اون یکی ها»، انیمیشن «نابغه»، فیلم «خونه بابا» و فیلم «مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش» شناخته می‌شود.

سال گذشته شاهد حضور فرل در سریال «همسایه روانپزشک» بودیم. او اخیرا در فیلم «شهر اشباح» و فیلم «ولگردها» بازی کرده است.

اما مکی نیز اخیرا در فیلم «مرگ بر روی نیل» حضور داشته است و پیش از این شاهد حضورش در فیلم «دریاچه زمستان» و فیلم «ایفل» بودیم. مکی اخیرا در فیلم «امیلی» نقش امیلی برونته را بازی کرده است.

انتظار می‌رود فیلم «باربی» در سال ۲۰۲۳ اکران شود، اما هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

ویل فرل و اما مکی

اخبار زیر از جدیدترین پروژه های سینمایی در هالیوود را میتوانید بخوانید:

بری لارسون به جمع ستارگان «سریع و خشن 10» پیوست

پیوستن دو بازیگر دیگر به فیلم جدید و علمی-تخیلی زک اسنایدر

اوما تورمن و ساموئل ال. جکسون بار دیگر همبازی شدند

مسیر برادران کوئن از هم جدا شد / ایتن هم دست به کار ساخت فیلم خود شد

بازگشت کاترین بیگلو به سینما با ساخت اقتباسی از رمان «آرورا»

سیدنی سوئینی به داکوتا جانسون در «مادام وب» پیوست / فیلمی از دنیای «مرد عنکبوتی»

اتشار اولین تصویر انیمیشن «گربه چکمه پوش 2» با صداپیشگی آنتونیو باندراس و سلما هایک

دنی ویلنوو خبر داد: نگارش فیلمنامه قسمت دوم «تل‌ماسه» پایان یافت

کارگردان «ددپول 3» مشخص شد

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا