بازگشت آلن دلون با یک مصاحبه جنجالی و انتقاد شدید از امانوئل مکرون

آلن دلون پس از مدت‌ها مقابل دوربین تلویزیون ظاهر شده و مصاحبه انجام داده که قرار است روز اول ژوئیه پخش شود.

بخش‌هایی از متن این مصاحبه منتشر شده و در این گپ و گفت او از انتقاد از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه کوتاهی نکرده است. از نظر آلن دلون؛ امانوئل مکرون در سطح یک رئیس جمهور نیست!.

دو سال گذشته برای خانواده دلون دوران سختی بود. در ژوئن 2019 آلن دلون دچار سکته مغزی شد. در بیمارستانی در پاریس تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای گذراندن دوران نقاهت به کلینکی در سوئیس رفت. پس از سکته او لحظه ی بسیار دردناکی برای خانواده دلون در بیمارستان رقم خورد. آلن-فابیان دلون، پسر آلن می گوید: “در ساعت دو صبح خانواده دلون روی زمین نشسته و گریه می کردند. من او را ندیده بودم!. هرگز فکر نمی کردم بتوانم روزی ببینمش”.

اما پس از دو سال مراقبت آلن دلون دوباره سرپا شده است. یوزپلنگ برگشته. ویژگی‌های اخلاقی خود را هم از دست نداده و تصمیم هم ندارد جلوی زبانش را بگیرد. در مصاحبه ی که قرار است اول ژوئیه پخش شود و نامش «مواجه آلن دلون با جهان» است، او می‌گوید که آماده بازگشت است.

در این مصاحبه نیم ساعته ستاره «سامورایی» و 85 ساله به مسائل اجتماعی نیز نقبی می‌زند.

دلون می‌گوید: “ز آنجایی که رئیس جمهور ما چهل ساله است؟ … در چهل سالگی رئیس جمهور یک کشور جمهوری بودن سخت است!”.

از نگاه آلن دلون سیلی که امانوئل مکرون در یک بازدید چند هفته پیش از یک تماشاچی خورد، بخوبی نشان می دهد که او در جایش نیست.

دلون می‌گوید: “به نظرتان ما با ژنرال دوگل هم چنین رفتاری می کردیم؟”.

آلن دلون می‌داند که برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری به کدام نامزد نباید رای بدهد. او به مارین لو پن رای نمی‌دهد. سال 2016 آلن دلون دلایل حمایت نکردن از لو پن را شرح داد. او گفت که این سیاستمدار پدرش ژان ماری لو پن را از رهبر حزب دست راستی فرانسه نادیده گرفته.

ژان ماری دوست قدیمی آلن دلون است.

وقتی از آلن دلون می‌پرسیم که به نظر او کدام نامزد زن مناسب این پست است که برای اولین بار در تاریخ فرانسه یک زن بر مستند ریاست جمهوری بنشیند، آلن دلون با قاطعیت می‌گوید: “والری پیکرس، او تنها زنی است که می خواهم به ریاست جمهوری برسد”.

والری پیکرس ریاست ناحیه ایل دو فرانس را از سال 2015 برعهده دارد. از سال گذشته زمزمه هایی برای نامزدی او در انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری کشور فرانسه شنیده شده است.

آلن دلون در ادامه زن دیگری را ستایش می کند، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان را. آلن دلون چنین می گوید: “ببینید زنی مانند او بیست سال رهبری کشوری چون آلمان را برعهده داشته. حیرت انگیز است!”.

آلن دلون

منبع: دنیای تصویر

خبر زیر را نیز میتوانید بخوانید:

درخواست بندیکت کامبربچ از رئیس جمهور آمریکا: زندان گوانتانامو را ببندید

حمایت ۴۶ درصدی آمریکایی‌ها از نامزد شدن دواین جانسون برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و واکنش وی

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا