رسیدن کمپین درخواست اخراج امبر هرد از فیلم «آکوامن 2» به بیش از ۴ میلیون امضا

 

کمپین اخراج امبر هرد از فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» در وبسایت Change.org با تسریع روند رشد، از ۴.۲ میلیون امضا عبور کرده است.

در شرایطی که طرفداران به حمایت از جانی دپ علیه امبر هرد ادامه می‌دهند، کمپینی که برای اخراج امبر هرد از فیلم «آکوامن 2» تشکیل شده، به امضاهای بیشتر و بیشتری می‌رسد. امبر هرد در ابتدای فرایند فیلم‌برداری «آکوامن و پادشاهی گمشده» در این پروژه حضور داشت، اما بعد از برگزاری جلسات متعدد دادگاه علنی این دو بازیگر، مردم با راه اندازی این پویش خواستار کنار گذاشتن او از نقش پرنسس مرا شدند. حالا و به گزارش وبسایت اسکرین‌گیک، تعداد افرادی که تاکنون به این کمپین پیوستند، از ۴ میلیون نفر عبور کرده است.

این کمپین که در وبسایت Change.org ران انداری شده، تاکنون از ۴.۲ میلیون امضا عبور کرده است و احتمالا به‌زودی از ۵ میلیون امضا هم عبور خواهد کرد. شرکت برادران وارنر تاکنون تصمیمی در خصوص اخراج امبر هرد از «آکوامن 2» نگرفته، اما ظاهرا این کمپین نظر عموم طرفداران به گوش آن‌ها رسانده است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که احتمالا زمان حضور امبر هرد در فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» کمتر از ۱۰ دقیقه خواهد بود. اگر این کمپین به رشد روز افزون خود ادامه دهد، ممکن است این زمان حتی از این هم کمتر شود. البته که نتیجه نهایی دادگاه نیز در این تصمیم نقش مهمی دارد.

امبر هرد، بازیگر نقش مرا، معشوقه شخصیت آکوامن در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی DC بعد از اینکه جانی دپ در دادگاه بریتانیا با شکست روبه‌رو شد، مورد هجمه طرفداران قرار گرفت. صفحه آنلاین این دادخواست، امبر هرد را به دروغگویی و تخریب جایگاه دپ با «مقصر نشان دادن او در قضیه آزار و اذیت» متهم کرده است. امبر هرد مدت‌ها است که ستاره فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» را به خشونت خانگی متهم کرده است؛ ادعایی که توسط خود جانی دپ، همسر سابق او به‌طور کلی انکار شده است. این گزارش در شرایطی منتشر می‌شود که جلسات اخیر دادگاه امبر هرد و جانی دپ با ارائه اسناد و شواهد جدید، به عقیده‌ی برخی از افراد به نفع بازیگر محبوب نقش جک اسپارو در فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» پیش رفته است.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.

امبر هرد

اخبار مرتبط و مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

در دادگاه مطح شد: امبر هرد مبتلا به اختلالات شخصیتی حاد است

جانی دپ: دیگر در نقش جک اسپارو بازی نمی‌کنم

انتشار جزئیات جدید از درگیری خونین جانی دپ و امبر هرد در دادگاه

شکایت جانی دپ از امبر هرد با درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری + عکس

تقدیر از جانی دپ در صربستان با اهدا مدال طلا

اقدام قضایی جدید امبر هرد بر علیه جانی دپ / درگیری دو ستاره هالیوودی ادامه دارد

پیروزی جانی دپ در دادگاه و نزدیک شدن به اثبات دروغگویی امبر هرد

سکوت جانی دپ بالاخره شکسته شد / هالیوود برای هیچ دارد مرا بایکوت می‌کند

جانی دپ پس از تجلیل در جشنواره فیلم سن سباستین: هالیوود آنچه قبلا بود نیست / هیچکس از فرهنگ تحریم در امان نخواهد بود

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا