شروع به کار دوباره سینماهای لس‌ آنجلس و پیشگام شدن کریستوفر نولان برای فیلم دیدن از روی پرده

 

کارگردان «تنت» پس از شروع به کار دوباره سینماهای لس‌آنجلس یکی از اولین افرادی بود که در صف خرید بلیت ایستاد تا به تماشای فیلم برود.

به گزارش ایندی وایر، در حالی که علاقه‌مندان سینما در لس‌آنجلس دارند بار دیگر تجربه تماشای فیلم در سالن سینما را تکرار می‌کنند، کریستوفر نولان هم یکی از اولین افرادی بود که راهی سالن سینما شد.

کارگردان «تنت» و «دانکرک» یکی از اولین مشتریان سالن‌های سینما در لس‌آنجلس شد.

از آنجا که سینماهای لس‌آنجلس از دوشنبه ۱۵ دسامبر اجازه یافتند درهایشان را دوباره به روی مشتریان باز کنند، نولان برای تماشای فیلم به سالن سینمای ای‌ام‌سی واقع در بربنک رفت.

پس از اجازه شروع به کار سینماهای لس‌آنجلس مجموعه سینمایی ای‌ام سی تنها دو سالن خود را باز کرده است.

لس‌آنجلس در کنار نیویورک دو بازار کلیدی سینمای آمریکا به شمار می‌روند. نیویورک پس از ماه‌ها از ماه فوریه به نمایش فیلم بازگشت.

بازگشایی سینماهای لس‌آنجلس می‌تواند عاملی برای شروع به کار دوباره صنعت سینما باشد و توزیع‌کنندگان را به تحرک وادارد تا فیلم‌های مهمتری را راهی سالن‌های سینماها کنند.

در اواخر تابستان تجربه اکران «تنت» در سالن‌های سینماها تجربه موفقی نبود و اغلب پخش‌کنندگان فیلم‌های بزرگ و پرهزینه خود را برای روزهای پس از پاندمی نگه داشتند.

هنوز گفته نشده نولان برای دیدن چه فیلمی به سالن سینما رفت. این نخستین بار نیست که نولان در طول پاندمی به سالن سینما می‌رود تا مردم را به این کار تشویق کند. وی ماه سپتامبر همراه همسرش اما توماس که تهیه‌کننده است، برای تماشای فیلم «گالری دل‌های شکسته» راهی سینما شده بود. وی یک بار هم برای تماشای «تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد» سینما رفته بود.

در حالی که «تنت» تنها در درایو-این سینماهای لس‌آنجلس به نمایش درآمد، ماه پیش سرانجام این امکان را یافت تا با بازگشایی سالن‌های سینماهای نیویورک در آنجا روی پرده برود. این فیلم سه روز پیش دو نامزدی اسکار برای بهترین طراحی صحنه و بهترین جلوه‌های ویژه کسب کرد.

کریستوفر نولان

منبع: مهر

اخبار مشابه:

پایان همکاری کارگردان مطرح با کمپانی برادران وارنر / کریستوفر نولان از تصمیم برای اکران آنلاین فیلمها ناخشنود است

از کریستوفر نولان و ریدلی اسکات تا سم مندس و گای ریچی / درخواست چهل سینماگر برجسته بریتانیایی برای حمایت از سینمای این کشور

ابراز علاقه‌مندی کریستوفر نولان برای ورود به دنیای بازی‌های ویدئویی

حمایت تمام قد کریستوفر نولان از تام هاردی: مخاطبان و منتقدان قدر او را نمی‌دانند

پرده برداشتن کریستوفر نولان از علاقه اش به فیلم «سریع و خشن»

انتقاد تند کریستوفر نولان از تصمیم کمپانی برادران وارنر / HBO Max بدترین سرویس استریم است!

انتقاد کریستوفر نولان از فیلم‌های کمیک بوکی جدید و استودیوهای فیلمسازی

هیجان کریستوفر نولان از میزان فروش فیلمش در گیشه کرونا زده

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا