واکنش جرج کلونی به ماجرای عصبانیت تام کروز در سر صحنه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷»

 

به گزارش عصرسینما به نقل از بی بی سی، جورج کلونی بازیگر سرشناس هالیوود، واکنش تام کروز دیگر بازیگر و تهیه کننده معروف سینما را که بر سر کارکنان گروه فیلمبرداری به خاطر رعایت نکردن دستورالعمل های کووید ۱۹ فریاد می زند، “زیاده روی” ندانسته است.

دور روز پیش فایل صوتی از تام کروز منتشر شد که ظاهرا افرادی را سرصحنه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷» تهدید می کند که چنانچه پروتکل های بهداشتی را بار دیگر رعایت نکنند، اخراج می شوند.

جورج کلونی گفته که “شخصا این کار را نمی کند”، اما او کاملا “مسئولیت” کروز را در مقابل تمامی کسانی که در تولید فیلم دخیل هستند، درک می کند.

جرج کلونی همچنین افزوده که بدرستی نمی داند که دقیقا قبل از چنین واکنشی از سوی تام کروز، چند بار عوامل تولید این پروتکل ها را رعایت نکرده بودند.

به گزارش عصرسینما، در فایل صوتی که توسط روزنامه سان منتشر شده است، تام کروز می‌گوید: “ما استاندارد طلایی داریم و در هالیوود به خاطر ما سر کار برگشته‌اند. چون آنها به ما و کاری که داریم انجام می‌دهیم باور دارند. من هر شب دارم با استودیوهای کوفتی تلفنی صحبت می‌کنم، با کمپانی‌های بیمه، تهیه کنندگان و چشم آنها به ماست که داریم فیلم تهیه می‌کنیم. ما داریم هزاران شغل ایجاد می‌کنیم و شماها را دیگر نمی‌خواهم در چنین وضعی ببینم. هرگز!”.

 

تام کروز در پشت صحنه فیلم ماموریت غیرممکن
تام کروز در پشت صحنه فیلم ماموریت غیرممکن ۷

 

 

گفته شده کروز در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش در بریتانیا بسیار سخت‌گیری می‌کند و اعضای گروهش را به شدت برای حفظ محیط امنی که ایجاد شده تا بتوانند کار کنند مسئول می‌داند.

وی در ادامه گفته که این کارها می‌تواند موجب تعطیل شدن صنعت سینما و از دست رفتن سقف خانه‌های بسیاری از مردم شود. می‌تواند غذای روی میزشان یا امکان پرداخت هزینه‌های دانشگاه را از آنها بگیرد.

وی افزود هر شب با این فکرها می‌خوابد؛ برای آینده این صنعت لعنتی!

کروز خطاب به خدمه افزود: بنابراین متاسفم. منتظر چیزی فراتر از عذرخواهی هستم و اگر این کار را نکنید اخراج هستید. ما این فیلم لعنتی را تعطیل نمی‌کنیم این قابل درک است؟ اگر دوباره این وضعیت را ببینم بیرون‌تان می کنم.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا