چرخش کرونا در بین اهالی سینما ادامه دارد / اینبار پرویز پورحسینی به این ویروس مبتلا شد

 

به گزارش عصرسینما، در ادامه روند ابتلای اهالی سینما و بازیگران سینما و تلویزیون به ویروس کرونا، پرویز پورحسینی نیز به این بیماری مبتلا شده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان پس از ابتلا به بیماری کرونا و وخامت حالش، از دو روز پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.

در روزها و هفته های گذشته موج جدیدی از ویروس کرونا سراسر کشور را فرا گرفته است و شدت این بیماری به نقطه ای رسیده که روزانه هزاران نفر از مردم به این ویروس مبتلا و صدها نفر بر اثر آن از دنیا میروند.

طی روزهای گذشته برخی از اهالی سینما و خصوصا بازیگران نسبت به تصویربرداری پروژه های سینمایی و تلویزیونی در شرایط کرونایی اعتراض کرده و خواستار توقف کلیه فعالیت ها شده اند.

در بین سینماگران چهره های شاخص و مشهوری همچون خسرو سینایی، بهمن فرمان آرا، اکبر عالمی، جلال‌الدین معیریان، امیر شهاب رضویان، نوید محمدزاده، محسن تنابنده، محمدرضا گلزار، لاله اسکندری، کریم اکبری مبارکه، فقیهه سلطانی، رابعه اسکویی و مهران رجبی در این مدت به ویروس کرونا مبتلا شده اند، که از این میان متاسفانه خسرو سینایی، اکبر عالمی و کریم اکبری مبارکه بر اثر شدت بیماری شان درگذشته اند.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا