دست به کار شدن نتفلیکس برای ساخت دنباله و پیش درآمد فیلم اکشن «مرد خاکستری»

 

براساس اطلاعات فاش شده از شماره جدید مجله امپایر، نتفلیکس هم‌اکنون در حال ساخت یک دنباله و یک قسمت پیش درآمد براساس فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) است.

فیلم «مرد خاکستری» با بودجه ساخت بیش از ۲۰۰ میلیون دلار، پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ شبکه نتفلیکس است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا دنیای فیلم «مرد خاکستری» از هم‌اکنون در حال گسترش است. مجله امپایر شماره جدید خود را به این فیلم اکشن اختصاص داده و تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. به‌تازگی یکی از کاربران توییتر به شماره جدید امپایر دسترسی پیدا کرده که براساس آن، نتفلیکس و AGBO که به برادران روسو تعلق دارد، قراردادی برای ساخت دو قسمت دیگر براساس فیلم «مرد خاکستری» امضا کرده‌اند.

یکی از این دو پروژه درواقع دنباله فیلم «مرد خاکستری» است که ساخت آن تا حد زیادی قابل پیش‌بینی بود و استیون مک‌فیلی (احتمالا به‌همراه کریستوفر مارکوس) در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن است. همچنین یک قسمت پیش درآمد براساس فیلم «مرد خاکستری» در دست ساخت است که تمرکز این فیلم اکشن قرار است روی شخصیت لوید هانسن باشد که کریس ایوانز نقش این شخصیت را در فیلم «مرد خاکستری» بازی کرده است.

پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم «ددپول»، فیلم «ددپول 2»، فیلم «سرزمین زامبی‌ها» و فیلم «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پیش درآمد فیلم «مرد خاکستری» را بر عهده دارند.

در هر حال این دو فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارند و با وجود اینکه نتفلیکس با مشکلات کاهش تعداد بیننده و درآمد مواجه شده است، اما ظاهرا از هم‌اکنون به موفقیت فیلم «مرد خاکستری» اعتماد دارد. این فیلم اکشن براساس رمانی ۱۱ جلدی به همین نام اثر مارک گرینی ساخته شده است.

فیلم «مرد خاکستری» در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

همچنین فیلم «مرد خاکستری» یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) به‌صورت محدود در سالن‌های سینما روی پرده خواهد رفت. رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، رگه-جین پیج، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «مرد خاکستری» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «مرد خاکستری»

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا