تایکا وایتیتی روی صندلی کارگردانی جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» می‌نشیند

 

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم رسما تایید کرد که فیلم بعدی «جنگ ستارگان» توسط تایکا وایتیتی کارگردانی می‌شود و احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

در مراسم جشن جنگ ستارگان که طی روزهای اخیر در حال برگزاری است، شاهد معرفی سریال‌ها تا بازی جدید از دنیای جنگ ستارگان بودیم، اما خبری از فیلم‌های این مجموعه نبود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران «جنگ ستارگان» می‌توانند منتظر فیلم جدید این مجموعه باشند. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم در مصاحبه با توتال فیلم تایید کرد که فیلم جدید «جنگ ستارگان» که فعلا دارای نامی نیست، توسط تایکا وایتیتی کارگردانی خواهد شد.

کندی همچنین تایید کرد که فیلم جدید «جنگ ستارگان» در اواخر سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود، اما تاریخ دقیق‌تری را اعلام نکرده است. او گفت که فعلا تاریخی را نهایی نکرده‌اند و فیلم بعدی این مجموعه حالا قرار است توسط تایکا وایتیتی ساخته و اکران شود. پیش از این فیلم «جنگ ستارگان: اسکادران سرکش» به کارگردانی پتی جنکینز قرار بود فیلم بعدی دنیای «جنگ ستارگان» باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده بود و احتمال دارد فیلم وایتیتی در تاریخ اکران سابق فیلم «اسکادران سرکش» روی پرده برود.

تایکا وایتیتی قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید «جنگ ستارگان» را بر عهده داشته باشد. وایتیتی پیش از این وظیفه کارگردانی قسمت پایانی فصل اول سریال «مندلورین» را بر عهده داشته بود و همچنین به‌عنوان صداپیشه دروید IG-11 نیز در این سریال محبوب دنیای جنگ ستارگان حضور داشته است. وایتیتی در مرداد سال گذشته گفته بود که فیلمنامه این فیلم هنوز در مراحل اولیه نگارش است، اما کلیت داستان آن مشخص شده است.

همچنین کریستی ویلسون کرینز، نویسنده آثاری چون فیلم «دیشب در سوهو»، فیلم «1917» و سریال «داستان عامه‌پسند»، به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم «جنگ ستارگان» کمک خواهد کرد. اگر صحبت کندی درست باشد، نوشتن فیلمنامه به پایان رسیده یا در اواخر آن قرار داشته باشد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد شروع فرایند استخدام بازیگران و همچنین شروع تولید آن تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باشیم.

تایکا وایتیتی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم «جوجو خرگوشه»، فیلم «ثور: رگناروک»، فیلم «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» و فیلم «شکار انسان های سرگردان» شناخته می‌شود که برای نوشتن فیلمنامه فیلم «جوجو خرگوشه» جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده است.

فیلم «ثور: عشق و تندر» قرار است فیلم بعدی وایتیتی باشد که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود. همچنین انتظار می‌رود فیلم «برنده هدف بعدی»، دیگر فیلم وایتیتی امسال روی پرده برود.

تایکا وایتیتی

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا