اعتراض محمدحسین مهدویان به صداوسیما / نمی‌خواهند فیلمم را تماشا کنید

 

به گزارش عصرسینما، محمدحسین مهدویان که اینروزها فیلم «مرد بازنده» را بر پرده سینماها دارد، نسبت به پخش نشدن تیزر فیلمش در صداوسیما و سانسور سخنانش در برنامه «خندوانه» اعتراض کرد.

محمدحسین مهدویان با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به رفتارهای صداوسیما اعتراض کرد.

متن کامل یادداشت محمدحسین مهدویان به شرح زیر است:

“به فیلم جدیدم که در حال اکران است تیزر نمی‌دهند. در برنامه‌ی خندوانه، تک‌تک کلمات مرتبط با فیلم جدیدم را قبل از پخش حذف می‌کنند. در آخر هم فیلم قبلی من را در پلتفرم‌شان رایگان پخش و برای‌اش حسابی تبلیغ می‌کنند. بسیار بی‌موقع، وسط تعطیلات نوروز، درست زمانی که فیلم جدیدم روی پرده است‌. این‌ها را کنار بدگویی‌ها و اسپویل عمدی داستان فیلم در زمان جشنواره بگذارید. یعنی همه چیز اتفاقی است؟
فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند.
آن‌ها با سینما دشمنی می‌کنند اما شما دوستی کنید. شما حواس‌تان پرت این چیزها نشود. فیلم «مرد بازنده» را در سینما ببینید. این همان فیلمی است که نمی‌خواهند تماشایش کنید.”

به گزارش عصرسینما، فیلم «مرد بازنده» که این روزها و به عنوان یکی از فیلمهای اکران ویژه نوروزی برپرده سینماهاست، به تهیه‌کنندگی امیر بنان و محسن حجازی ساخته شده و محصول سال ۱۴۰۰ است.

فیلم‌نامه این فیلم را ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان به صورت اشتراکی نوشته اند و جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی گروه بازیگران فیلم سینمایی «مرد بازنده» را تشکیل می‌دهند.

محمدحسین مهدویان پیش از این شش فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «ماجرای نیمروز: ردخون»، «درخت گردو» و «شیشلیک» را ساخته است.

وی همچنین سریال «زخم کاری» را برای شبکه نمایش خانگی و مجموعه «آخرین روزهای زمستان» را برای صداوسیما ساخته است.

فیلم «مرد بازنده»
جواد عزتی در نمایی از فیلم سینمایی «مرد بازنده»

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا