راه یابی انیمیشن «خرچنگ» به جشنواره بین‌المللی کرتی فرانسه

 

به گزارش عصرسینما، فیلم انیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.

انیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به بخش مسابقه چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.

انیمیشن ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان است و با حضور در جشنواره زنان کرتی فرانسه چهاردهمین نمایش بین‌المللی‌اش را تجربه می‌کند.

«خرچنگ» با ۴ فیلم دیگر از کشورهای لهستان، فرانسه، ایتالیا و فنلاند در گروه دوم فیلم‌های بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه قرار دارد و مخاطبان می‌توانند از ۱۴ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به صورت آنلاین با خرید بلیت این مجموعه ۷۷ دقیقه‌ای را تماشا کنند.

انیمیشن «خرچنگ» داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه درآید ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است…

برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی، برگزاری مجازی این دوره از جشنواره را راهی جدید برای نشان دادن جایگاه زنان فیلمساز دنیا در شرایط فعلی می‌دادند.

چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی امسال به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا به صورت مجازی از ۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۲ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ در فرانسه در حال برگزاری است.

فیلم انیمیشن خرچنگ

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

ساخت فیلمی انیمیشن با برداشتی از شعر عطار

فیلم انیمیشن «آنیما» آماده نمایش شد

موفقیت فیلم انیمیشن کوتاه «خورده شده» در جشنواره ایتالیایی

موفقیت انیمیشن ایرانی در جشنواره فیلم هلندی

موفقیت فیلم انیمیشن «هبوب» در جشنواره فیلم اردن

انیمیشن «آخرین داستان» وارد شبکه نمایش خانگی ‌شد

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا