استیون یئون به رابرت پتینسون در فیلم جدید بونگ جون هو پیوست

 

استیون یئون، بازیگر سریال «مردگان متحرک» به جمع بازیگران فیلم «میکی۷» (Mickey7) با بازی رابرت پتینسون اضافه شده است و قرار است دوباره با بونگ جون هو همکاری کند.

ماه دی گذشته اعلام شد که بونگ جون هو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم «انگل» وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی بدون نام را بر عهده گرفته است و رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است. استیون یئون، بازیگر سریال «مردگان متحرک» پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم علمی تخیلی جدید بونگ جون هو اضافه شده است.

یئون و جون هو پیش از این در فیلم Okja که در سال ۲۰۱۷ از نتفلیکس پخش شد، همکاری داشته‌اند و فیلم «میکی۷» که هنوز نام رسمی فیلم نیست، قرار است دومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. این فیلم علمی تخیلی براساس رمان «میکی۷» اثر ادوارد اشتون ساخته می‌شود که بونگ جون هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی، بونگ به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور دارد. علاوه‌بر یئون و پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت و نائومی آکی، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم «میکی۷» نقش‌آفرینی کنند.

بونگ جون هو که برای فیلم «انگل» موفق شد ۳ جایزه اسکار دریافت کند، طی این سال‌ها آثار دیگری چون فیلم «سگها هرگز گاز نمی گیرند»، فیلم «خاطرات قتل»، فیلم «میزبان»، فیلم «مادر»، فیلم «برف‌شکن» و فیلم «اُکجا» را نیز کارگردانی کرده است. رمان «میکی۷» در بهمن گذشته منتشر شد که تمرکز این فیلم علمی تخیلی روی مردی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده می‌شود. هر زمانی‌که مأموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، این مأموریت به میکی داده می‌شود.

پس از هر بار مرگ، او با بدن جدیدی بازسازی می‌شود که بسیاری از خاطرات او دست نخورده باقی‌مانده است. پس از ۶ بار مرگ، میکی7 شرایط قرارداد خود را متوجه می‌شود. اگرچه فیلم جدید بونگ جون هو قرار است براساس رمان «میکی۷» ساخته شود، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که قابل انتظار است بونگ جون هو تغییرات مدنظرش را ایجاد کند و طبق انتظار شاهد یک اقتباس کاملا وفادار نباشیم.

استیون یئون این روزها بیشتر برای بازی در فیلم «میناری» شناخته می‌شود که برای بازی در فیلم میناری موفق شد تا برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. علاوه‌بر بازی در نقش گلن در سریال «مردگان متحرک» و فیلم «اُکجا»، یئون در آثار دیگری چون فیلم «سوزاندن»، فیلم «ببخشید مزاحم شما شدم»، فیلم «هرج و مرج فضایی: میراث جدید»، فیلم «سرچشمه‌های من»، فیلم «ضرب و شتم»، انیمیشن «ته دنیا» و انیمیشن «شکست ناپذیر» نیز حضور داشته است. فیلم «جواب منفی» به کارگردانی جردن پیل کار بعدی استیون یئون است و او اخیرا در سریال «گوشت» نیز بازی کرده است.

استیون یئون

خبر مرتبط:

مارک رافلو به رابرت پتینسون در فیلم جدید بونگ جون هو پیوست

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا