سریال ابرقهرمانی «دختر فوق العاده» به ایستگاه پایانی رسید

 

به گزارش عصرسینما، سریال تلویزیونی «دختر فوق العاده» که از سال 2015 از شبکه CW پخش می شود به طور رسمی با مخاطبانش خداحافظی کرد.

بنا بر اخبار رسیده، شبکه تلویزیونی CW، وارنر بروز و برلینت پروداکشن مشترکا تصمیم گرفتند که مجموعه تلویزیونی «دختر فوق العاده» در فصل ششم به اتمام برسد.

تولید پرده آخر این سریال قرار است در اواخر ماه جاری آغاز شود و گروه نویسندگان این سریال پیش از این آغاز به ساخت خط داستانی مورد نظر مربوط به 20 قسمت نهایی «دختر فوق العاده». شبکه CW قصد دارد فصل ششم و آخرین فصل را در سال 2021 برای تماشاگران به نمایش بگذارد.

خبرهای مربوط به مرگ «دختر فوق العاده» نیز تقریبا چهار ماه پس از فینال فصل پنج این سریال منتشر شد. این سریال ابتدا در اکتبر 2015 و در شبکه CBS نمایش خود را آغاز کرد اما از فصل دوم به بعد نمایش آن در CW ادامه یافت.

آخرین فصل این مجموعه تلویزیونی با بازی ستاره این سریال ملیسا بنویست که نقش دختر عموی سوپر گرل را نیز بازی می کند شروع می شود. او این تیزر نمایشی را در شبکه های اجتماعی خود با مخاطبان به اشتراک گذاشت و اینگونه از پایان این سریال خبر داد.

این بازیگر نوشت: “برای من به تصویر کشیدن این شخصیت نمادین بسیار باعث افتخار بود. از سوی دیگر دیدن اثرگذاری این مجوعه بر دختران جوان در سراسر جهان برای من بسیار قابل توجه و ارزشمند بود و از این بابت بسیار خوشحالم. این شخصیت حتی روی خود من نیز اثرگذار بود. به من یادآوری کرد که نیرویی درون خودم دارم که تا کنون از آن بی خبر بودم.

اینکه باید در تاریک ترین نقاط و لحظه های زندگی مان به دنبال امید باشیم، اینکه اتحاد و همبستگی ما را قدرتمند می کند. خلاصه این شخصیت در واقع این نکته است که همه ما هر روز به سوی بهتر شدن پیش می رویم. این کاراکتر زندگی من را نیز تغییر داد و هر روز مرا به سمت بهتر شدن به پیش راند. من برای همیشه سپاسگذار «دختر فوق العاده» و داستانش خواهم بود”.

ملیسا ادامه داد: “من برای نمایش آخرین فصل از این مجموعه بسیار هیجان زده هستم و به دوست داران و دنبال کنندگان این سریال نوید یک فصل پایانی فوق العاده جذاب و شگفت انگیز را می دهم”.

اواخر سال گذشته بود که ملیسا بنویست در یک ویدئوی احساسی فاش کرد که او یکی از قربانیان خشونت خانگی است و سال ها پیش در یک رابطه آزاردهنده قرار داشته و بسیار آسیب دیده که این موضوع تاثیرات زیادی روی حرفه او نیز داشته است.

در فصل پنجم سریال «دختر فوق العاده» نیز بازیگرانی چون  چیلر لی، کیتی مک گرات، جسی رات، نیکول ماینس، آزی تسفای، آندره بروکس، جولی گونزالو، استاز نایر و دیوید هاروود و البته  جان کریر به عنوان بازیگر مهمان بازی کرده اند.

این سریال آمریکایی که در ژانر علمی – تخیلی و اکشن تولید شد در واقع داستانی بود بر پایه داستان های کتاب های کمیک DC و شخصیت سوپرگرل ابر قهرمان آن بود. این مجموعه تلویزیونی از مجموعه سریال های ارو ورس محسوب می شود؛ سریال های ابرقهرمانی که در یک دنیای مشترک واقع شده اند و بر پایه شخصیت های DC  و کامیکس ساخته شده اند. سریال‌هایی مانند «کماندار»، «فلش»، «افسانه‌های فردا»، «دختر فوق العاده»، «بت وومن»، «صاعقه سیاه» و «کنستانتین» از مجموعه‌ هایی هستند که در این دنیای مشترک قرار دارند.

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا