بونگ جون هو پا به دنیای انیمیشن سازی می‌گذارد

 

در کنار همه پروژه‌های مختلفی که بونگ جون هو در حال کار بر روی آنهاست، وی ساخت یک انیمیشن کامپپوتری به زبان کره‌ای را هم جلو می‌برد.

به گزارش ورایتی، بونگ جون هو کارگردان کره‌ای برنده جایزه اسکار برای فیلم «انگل»، اعلام کرد در حال کار برای ساخت فیلمی انیمیشنی درباره انسان‌ها و موجودات ساکن در دریاهای عمیق است.

کارگردان سرشناس کره‌ای اعلام کرد از سال ۲۰۱۸ مشغول همکاری با کمپانی کره‌ای «4th Creative Party» برای نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بوده است. این فیلمنامه در ماه ژانویه کامل شده است.

بونگ در عین حال مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای برای یک فیلم انگلیسی زبان است که به تازگی روشن شده با همکاری بریتانیا و آمریکا ساخته می‌شود. این فیلم اولین فیلمی خواهد بود که پس از «انگل» بونگ جون هو روی صندلی کارگردانی‌اش می‌نشیند.

بونگ امسال یک فعالیت مهم دیگری هم دارد و آن حضورش به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز است که اواخر آگوست و اوایل سپتامبر (مرداد) برگزار می‌شود.

کمپانی کره‌ای که بونگ برای تولید اولین انیمیشن خود با آن همکاری می‌کند تولید کننده فیلم‌های قبلی بونگ یعنی «برف روب»، «او کجا» و «مادر» هم بوده است. این کمپانی تولید «خدمتکار» و «سوخت رسان» پارک جان-ووک را هم برعهده داشت.

در عین حال بونگ در حال کار برای تولید سریال «انگل» برای شبکه اچ‌بی‌او هم هست و علاوه بر آن به عنوان تهیه کننده درامی درباره مهاجران با عنوان «مه دریا» قرار است کار کند. مت پالمر که کارگردان «کالیبر» بود نویسندگی و کارگردانی «مه دریا» را برعهده دارد.

منبع: مهر

اخبر مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

آخرین اخبار از جدیدترین پروژه بونگ جون هو پس فیلم موفق «انگل»

کارگردان «انگل» فیلم جدیدش را با موضوع پناهندگان می‌سازد

ساخت سریال «انگل» با داستانی جدید و در دنیای نسخه سینمایی‌اش

واکنش کارگردان فیلم اسکاری «انگل» به مسائل نژادی در آمریکا و درخواست از فیلمسازان

بونگ جون هو

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا