حضور فیلم کوتاه “صونا” در جشنواره های فیگاری ایتالیا و بوستون آمریکا

فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو به دو جشنواره فیگاری ایتالیا و بوستون آمریکا راه یافت.

عصر سینما- فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو در ادامه حضور بین المللی‌اش به جشنواره‌های فیلم کوتاه فیگاری ایتالیا و بوستون آمریکا رفت.

جشنواره فیگاری ایتالیا یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها و بازار فیلم کوتاه ایتالیا است که ۲۶ ژوئن تا ۱ جولای برابر با (۵ تا ۱۰ تیر) برگزار می‌شود. در این جشنواره آثار مطرحی همچون بهترین فیلم‌های برگزیده اسکار و کن ۲۰۲۳ حضور دارند و به نمایش در خواهند آمد و فیلم کوتاه «صونا» به عنوان نماینده ایران برگزیده بخش Red Shoes، سیزدهمین جشنواره فیگاری ایتالیا است.

فیلم کوتاه «صونا»  همچنین در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه بوستون آمریکا دیگر رویداد مطرح هنری فیلمهای کوتاه حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم کوتاه بوستون آمریکا به عنوان یکی از ۵۰ جشنواره فیلم برتر در سراسر جهان توسط iFilmFestival.com نامگذاری شده است. این جشنواره از ۱۱ تا ۱۴ جولای برابر با (۲۰ تا ۲۳ تیرماه) برگزار می‌شود.

همه فیلمسازان منتخب در جشنواره فیلم کوتاه بوستون جایزه کمک هزینه تارکوفسکی (The Tarkovski Grant) را دریافت خواهند کرد. این جایزه بسته معافیت از هزینه ارسال جشنواره فیلم با ارزش متوسط حدود ۵۰۰ دلار است و همچنین تمام فیلم‌های انتخاب‌شده به‌طور خودکار در برنامه «شب تهیه‌کننده» به نمایش در می‌آیند.

«شب تهیه کننده» فرصتی برای فیلمسازان مستقل است تا آثار خود را برای گروه خصوصی از تولیدکنندگان نخبه هالیوود به نمایش بگذارند.

فریبا سهرابی، نرجس دلآرام، سمانه بابازاده، حسام کاظمی، حامد غفارپور بازیگران فیلم کوتاه «صونا» هستند.

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا