فریدون شهبازیان آهنگساز اولین فیلم اینفلوئنسر اینستاگرامی شد

به گزارش عصرسینما، ​فریدون شهبازیان موسیقی متن فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» را می‌سازد.

با اتمام تدوین فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمد امین کریم‌پور و تهیه کنندگی رضا کریمی توسط بهرام دهقانی، فریدون شهبازیان آهنگسازی و محمود موسوی نژاد هم کار صداگذاری این فیلم را آغاز کردند.

«حکم تجدیدنظر» اولین فیلم بلند محمد امین کریم‌پور است، که فیلمنامه آن توسط رضا کریمی و بر اساس طرحی از حسین سلیمانی به نگارش در آمده است.

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، آرش عدل‌پرور و مجید یلان بازیگران فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» هستند.

طی روزهای آینده سازندگان «حکم تجدید نظر» نسخه‌ای از این فیلم را به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه می‌کنند.

اسامی عوامل اصلی سازنده فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» عبارتند از: کارگردان: محمدامین کریم‌پور، نویسنده فیلمنامه: رضا کریمی (بر اساس طرحی از حسین سلیمانی)، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه و لباس و گریم: علی عابدینی، صدابردار: جواد مقدس، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی، عکاس: حبیب مجیدی، صداگذاری و میکس: محمود موسوی‌نژاد، مشاور پروژه: آزیتا موگویی، تهیه‌کننده: رضا کریمی. لوگوی این فیلم توسط احسان برآبادی طراحی و لوگوموشن توسط ایمان برآبادی ساخته شده است.

 

به گزارش عصرسینما، محمدامین کریم‌پور یکی از اینفلوئنسرهای پرحاشیه اینستاگرامی ست که چندی پیش صدور مجوز فیلمسازی برای او با انتقادهای بسیاری در بین اهالی سینما، خبرنگاران سینمایی و منتقدان همراه بود.

در آن زمان انتقاد های بسیاری به شورای صدور پروانه ساخت فیلم شد که چرا و بر چه اساسی به این فرد مجوز کارگردانی سینما داده شده است. در مقابل این انتقادات فریدون جیرانی که نماینده کانون کارگردانان در شورای صدور پروانه ساخت بود، به دفاع از تصمیم این شورا پرداخت و در پاسخ به این سوال که یک اینفلوئنسر اینستاگرامی چه تخصصی در زمینه کارگردانی سینما داشته که به او مجوز این کار را داده اید، مدعی شد که این فرد نمونه فیلمی در اختیار ما قرار داده که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و اعضا شورا را به صدور مجوز کارگردانی برای وی مجاب کرده است.

 

فیلم سینمایی حکم تجدیدنظر

 

اخبار مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

فیلمبرداری فیلم سینمایی اینفلوئنسر پرحاشیه اینستاگرامی پایان یافت

یک آبروریزی برای شورای صدور پروانه ساخت / نمونه فیلم‌های شاخ اینستاگرامی دریافت کننده مجوز کارگردانی تقلبی از آب درآمد!

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا