درگذشت یکی دیگر از اهالی سینما بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

 

به گزارش عصرسینما، هوشنگ منصور خاکی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون کشورمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

مرحوم هوشنگ منصور خاکی که به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز(سی ام فروردین ماه) و بر اثر این بیماری در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

هوشنگ منصورخاکی متولد سال ۱۳۲۲ در کرج بود. وی از سال ۱۳۵۰ وارد سینما شد.

«کوسه جنوب»، «چنگک»، «مرگ در باران»، «زخمه»، «شب شکن»، «خفاش»، «افعی»، «یاران دلنمک» (کاندید نقش مکمل در جشنواره فجر)، «دلباخته»، «لوکوموتیوران»، «زخمی تنها»، «دل و دشنه»، «سکوت کوهستان»، «کات»، «مریم مقدس»، «فرستاده»، «طوفان شن» و «فرار از جهنم» از جمله فیلمهایی هستند که هوشنگ منصورخاکی در آنها ایفای نقش کرده بود.

هوشنگ منصور خاکی

به گزارش عصرسینما، سینمای ایران در طی ماه های گذشته تعدادی از چهره های شاخص و مطرح خود، از جمله خسرو سینایی، پرویز پورحسینی، کامبوزیا پرتوی، جنگیز جلیلوند و اکبر عالمی را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده است.

چهره های سینمایی دیگری همچون بهمن فرمان آرا، عبدالله اسکندری، جلال‌الدین معیریان، رضا کیانیان، اکبر عبدی، گوهر خیراندیش، امیر شهاب رضویان، نوید محمدزاده، محسن تنابنده، محمدرضا گلزار، لاله اسکندری، نیوشا ضیغمی، فقیهه سلطانی، رابعه اسکویی و مهران رجبی نیز به این ویروس مبتلا شده و بهبود یافته اند.

در روزهای اخیر نیز سینماگران دیگری همچون باران کوثری، غلامرضا موسوی (تهیه کننده سینما)، فرنوش صمدی (کارگردان سینما)، حسام نواب‌صفوی و علیرضا استادی (بازیگران سینما) و ارشا اقدسی (بدلکار سینما) نیز به ویروس کرونا مبتلا شده شده و برخی از آنها در بیمارستان بستری شده اند.

در طی روزهای گذشته موج چهارم ویروس کرونا سراسر کشور را فرا گرفته است و تمامی استان های کشور در رنگ بندی کرونا به شکل قرمز درآمده اند.

سازمان سینمایی و خانه سینما در طی روزهای گذشته از سینماگران خواسته بودند فیلمبرداری های خود را با توجه به شرایط کرونایی متوقف کنند. اما کماکان پژوه های مختلف، از فیلم های سینمایی تا سریال های تلویزیونی و سریال های شبکه نمایش خانگی در حال ساخت هستند و توجهی به شرایط خطرناک کرونایی موجود ندارند و فیلمبرداری ها با کمترین توجه به نکات بهداشتی و ایمنی و رعایت فاصله های اجتماعی صورت می پذیرد.

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا