صدور پیام های تسلیت برای درگذشت کامبوزیا پرتوی

 

به گزارش عصرسینما، درپی درگذشت کامبوزیا پرتوی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما، رییس سازمان سینمایی، کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام های تسلیتی صادر کردند.

رییس سازمان سینمایی در پیامی درگذشت کامبوزیا پرتوی را تسلیت گفت.

در پیام حسین انتظامی آمده است:

“با نهایت تاسف، یکی دیگر از استادان و پیشکسوتانِ وزینِ سینمای ایران، از میان ما پر کشید.

درگذشت کامبوزیا پرتوی که از مفاخر هنر این سرزمین محسوب می‌شد و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت را به خانواده محترم آن زنده‌یاد و جامعه سینمایی تسلیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند مهربان، برای روح آن عزیز سفرکرده آرامش ابدی مسألت دارد”.

 

به گزارش عصرسینما، کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران با انتشار پیامی درگذشت کامبوزیا پرتوی را تسلیت گفت.

متن پیام کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران به شرح زیر است:

“خبر درگذشت همکار نازنین‌مان، فیلم‌نامه‌نویس برجسته سینمای ایران کامبوزیا پرتویی مانند آواری بر تل غصه‌های این‌روزهای ما فرو ریخت و برای ما که حتی از ابراز هم‌دردی شایسته نیز محرومیم جز تحسر و تاسف باقی نگذاشت. و حالا باید باور کنیم‌که دیگر لبخند فرزانگی و رفتار باوقار او را نخواهیم دید.

کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران این ضایعه را به تمام اهالی سینما تسلیت می‌گوید”.

 

به گزارش عصرسینما، علیرضا تابش ​مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز با انتشار پیامی درگذشت کامبوزیا پرتوی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به شرح زیر است:

“پاییز غم‌انگیز این سال کرونازده، چه هنرمندانی را از ما گرفت و هزار دریغ که برگ‌های این درخت تنومند، هنوز جان داشتند و سبز بودند…

سینمای ایران، امروز «کامبوزیا پرتوی» فیلمنامه‌نویس و کارگردانان دوست‌داشتنی را از دست داد. هنرمندی که چشمانش شور زندگی و رنگ عشق داشت و تا لحظه آخر عمر، به مرگ فکر نکرد و همچنان در اندیشه خلق تازه بود.

در نهایت اندوه و تأثر و در این روزهای مملو از بغض و تأسف و بهت، ناچاریم مرگ این سینماگر خالص و عاشق را باور کنیم و برای همه خانواده سینما و دوستدارانش، برای کودکان و نوجوانان دیروز و امروز که او برایشان قصه گفت و فیلم ساخت، آرزوی صبر کنیم.

فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده شادروان پرتوی و همسر هنرمندنش و هنرمندان سینما، تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، علو درجات را مسئلت دارم”.

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا