بازگشت آلفرد مولینا به فیلم «مرد عنکبوتی» با نقش دکتر اختاپوس

بازیگران مجموعه‌های قبلی مرد عنکبوتی یعنی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به همراه بازیگر نقش دکتر اختاپوس در فیلم جدید این مجموعه سینمایی بازی خواهند کرد.

به گزارش ورایتی، آلفرد مولینا به نقش خود در فیلم «مرد عنکبوتی» بازخواهد گشت.

این بازیگر که نقش دکتر اختاپوس شیطانی را در دنباله «مرد عنکبوتی» و در مقابل توبی مگوایر در سال 2004 بازی کرد، در حال تکرار نقش خود برای سومین قسمت از فیلم‌های ابرقهرمانی در کنار تام هالند است.

آنگونه که رسانه‌های خارجی نوشته‌اند قرار است تا چند نسل از بازیگران مرد عنکبوتی مانند اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در این فیلم بازی کنند. گفته می‌شود که جیمی فاکس در نقش “الکترو” ظاهر می‌شود، شروری که ابتدا در مقابل اندرو گارفیلد در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» بازی کرد.

قسمت سوم «مرد عنکبوتی 3» توسط جان واتس کارگردانی خواهد شد و نویسندگی آن را کریس مک‌کنا و اریک سامرز برعهده خواهند داشت.

ماریسا تومئی و جیکوب باتالون نیز در حال تکرار نقش‌های خود از دو فیلم اول “مرد عنکبوتی” اند.

سونی قرار است تا این فیلم را در 17 دسامبر 2021 اکران کند.

تام هالند در دو فیلم «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» بازی کرده است. او در برخی از فیلم‌های مارولی نیز ایفای نقش کرده است. فیلم اول او 880 میلیون دلار و دومی 1 میلیارد دلار فروش کرد.

اولین بار نقش مرد عنکبوتی را توبی مگوایر در سه گانه اول این فیلم بر اساس کمیک آن به کارگردانی سم ریمی بازی کرد. بعد از او اندرو گارفیلد این نقش را در فیلم‌های «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» بازی کرد و سپس تام هالند در مجموعه‌های اخیر مرد عنکبوتی به ایفای نقش پرداخت.

 

منبع: تسنیم

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا