تبدیل شدن «تاپ گان 2» به پرفروش‌ترین فیلم تام کروز در سراسر جهان

 

فروش جهانی فیلم «تاپ گان: ماوریک» از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ تام کروز در سراسر جهان تبدیل شود.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم «تاپ گان: ماوریک» با ثبت بزرگ‌ترین افتتاحیه هفته روز یادبود و فیلم‌های تام کروز در گیشه آغاز شد و این فیلم اکشن اکنون پر فروش‌ترین فیلم تام کروز در گیشه آمریکایی شمالی شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم «تاپ گان 2» لقب پر فروش‌ترین فیلم تاریخ تام کروز در گیشه جهانی را نیز به‌دست آورده است.

ورایتی گزارش داد که فروش جهانی فیلم «تاپ گان: ماوریک» از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرده است تا فروش بسیار موفق این فیلم همچنان با سرعت ادامه داشته باشد.

بدین ترتیب مجموع فروش جهانی فیلم «تاپ گان: ماوریک» به بیش از ۸۱۷/۳ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا مجموع فروش جهانی فیلم تاپ گان 2 از فیلم Mission: Impossible – Fallout با فروش ۷۹۱ میلیون دلار عبور کند و در رتبه اول پر فروش‌ترین فیلم تام کروز در سراسر جهان قرار بگیرد. حالا فیلم «تاپ گان: ماوریک» شانس بالایی برای رسیدن به فروش یک میلیارد دلاری دارد که این برای اولین‌بار خواهد بود که یک فیلم تام کروز به چنین فروشی دست پیدا می‌کند.

فیلم «تاپ گان: ماوریک» تاکنون بیش از ۴۳۳/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۸۴/۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده است و فیلم «تاپ گان 2» هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ در آمریکای شمالی نیز است که انتظار می‌رود به‌زودی به پر فروش‌ترین فیلم گیشه جهانی در سال جاری میلادی نیز تبدیل شود.

فیلم «تاپ گان 2» هم‌اکنون پر فروش‌ترین فیلم پارامونت در دوران کرونا است که البته از بسیاری از فیلم‌های این استودیو پیش از کرونا نیز فروش بهتری را تجربه کرده است.

فیلم سینمایی «تاپ گان ۲»
تام کروز در نمایی از فیلم سینمایی «تاپ گان ۲»

خبر مرتبط:

تام کروز با «تاپ گان: ماوریک» از سد «دکتر استرنج 2» عبور کرد

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا