خداحافظی مجموعه فیلم «سریع و خشن» پس از دو دهه حضور بر پرده سینماها

 

مجموعه اصلی فیلم های اکشن «سریع و خشن» با تولید قسمت های جدید دهم و یازدهم به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ورایتی، جاستین لین که پیش از این کارگردانی قسمت های چهارم، پنجم، ششم و نهم از مجموعه فیلم های «سریع و خشن» را بر عهده داشته، دو قسمت پاپانی (دهمین و یازدهمین فیلم) از این مجموعه را نیز کارگردانی خواهد کرد و این سری فیلم موفق پس از حضور دو دهه ای در سینماهای جهان به کار خود پایان میدهد.

پایان سری فیلم های «سریع و خشن» لزوما به معنای پایان دنیای «سریع و خشن» نخواهد بود و خط اصلی داستان که درباره “دومنیک تورتو” با بازی وین دیزل و خانواده و دوستان اوست نیز پس از ساخت یازدهمین فیلم «سریع و خشن» همچنان ادامه خواهد داشت و هم اکنون پروژه های مجزایی بر اساس شخصیت های داستان این فیلم در کمپانی یونیورسال در حال توسعه است.

سال گذشته نیز فیلم «سریع و خشن: هابز و شاو» که از مجموعه اصلی «سریع و خشن» نبود با بازی دواین جانسون و جیسون استتهام به فروش جهانی ۷۵۹ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت که تنها ۱۷۴ میلیون دلار از آن از محل گیشه آمریکای شمالی و کانادا حاصل شده است.

«سریع و خشن ۷» محصول سال ۲۰۱۵ پرفروش ترین فیلم از سری فیلمهای «سریع و خشن» است که توانست به فروش نزدیک به ۱.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یابد.

جدیدترین فیلم از این مجموعه با عنوان «سریع و خشن ۹» قرار بود امسال اکران شود اما کمپانی یونیورسال تصمیم گرفت به سبب بحران جهانی کرونا، اکران این فیلم را به سال آینده میلادی موکول کند.

 

منبع: ایسنا

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا