صدور پیام های تسلیت برای درگذشت پرویز پورحسینی

 

به گزارش عصرسینما، درپی درگذشت پرویز پورحسینی پیام های تسلیت مختلفی صادر شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت پروزیر پورحسینی را تسلیت گفت.

متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

“خبر درگذشت بازیگر مطرح عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مرحوم پرویز پورحسینی بر تلخکامی های این روزهای اهالی هنر افزود. یاد و خاطره هنرمند پیشکسوت، مجرب و با اخلاق سینمای ایران از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد.

این ضایعه اندوهناک را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، دوستان و همراهان و بویژه خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت می گویم.

از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم”.

 

به گزارش عصرسینما، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت پرویز پورحسینی را تسلیت گفت.

متن پیام سید مجتبی حسینی به شرح زیر است:

“امید داشتیم که پرویز پورحسینی به سلامت از بستر بیماری بیاید اما افسوس که بازیگر و هنرمند ارزشمند کشورمان را از دست دادیم، و اندوه بزرگ دیگری جامعه فرهنگ و هنر و ایران را به سوگ نشاند. پورحسینی چند دهه به استمرار در عرصه هنر نقش ایفا کرد و به حرکت و بالندگی تئاتر و سینما و هنر ایران کمک کرد. پورحسینی از ماندگاران صحنه هنر ایران است و نام و یاد و هنرش در یاد و جان مردم ماندگار است.

درگذشت این هنرمند گرانقدر را به خانواده گرامی و هنرمندان و هنردوستان تسلیت می گویم و برای زنده یاد پورحسینی علو درجات را از درگاه خداوند خواستارم”.

 

به گزارش عصرسینما، مدیرکل هنرهای نمایشی نیز در پیامی درگذشت پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام پیام قادر آشنا به شرح زیر است:

“بیش از سه‌ماه از رونمایی کتاب «ماندگاران صحنه ۲»؛ زندگی‌نامه پرویز پورحسینی و همزمانی آن با تولد ۷۹ سالگی این بزرگمرد دنیای صحنه و تصویر نمی‌گذرد و چه اندوه‌بار است که به همین فاصله کوتاه از زادروزش، سوگوار درگذشتش شده‌ایم.

مرد بزرگی که هیچ از انسانیت، اخلاق، ادب و هر آن‌چه شایسته نشاندن نام «استاد» پیش از نام نامدارش بود کم نداشت، بر صحنه و در دنیای تصویر خوش می‌درخشید و کارنامه کاری‌اش مزیّن به همکاری با نام بزرگان هنر این مرزوبوم بود.

درگذشت این پیشکسوت دنیای هنر را به خانواده محترم ایشان، شاگردان، دوستداران، علاقه‌مندان و تماشاگرانش تسلیت می‌گویم. جایگاهش در نزد پروردگار رحمان و رحیم نیکو و بلندمرتبه باد”.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا