بازگشت اسکات ایستوود به مجموعه «سریع و خشن» با بازی در قسمت دهم آن

 

اسکات ایستوود برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش لیتل نوبادی در فیلم «سریع و خشن 10» باز خواهد گشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسکات ایستوود به دنیای «سریع و خشن» (Fast and Furious) باز خواهد گشت. این هنرپیشه‌ی ۳۶ ساله‌ی آمریکایی بار دیگر نقش لیتل نوبادی را در فیلم Fast X، قسمت دهم این مجموعه‌ی پرهزینه‌ی شرکت یونیورسال پیکچرز بازی می‌کند که فیلم‌برداری آن در لندن جریان دارد.

از بازیگرهای برجسته‌ی فیلم «سریع و خشن 10» می‌توان به جیسون موموآ، شارلیز ترون و بری لارسون اشاره کرد. بازیگرهای قبلی مجموعه نظیر وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون و لوداکریس نیز دوباره برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند.

هفته‌ی گذشته آلن ریچسون، بازیگر سریال «ریچر» نیز برای ایفای نقش یکی از کاراکترهای شرور به فیلم «سریع و خشن 10» پیوست. وین دیزل یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم به‌حساب می‌آید.

اسکات ایستوود در فیلم Fate of the Furious، هشتمین قسمت مجموعه‌ی «سریع و خشن» ظاهر شد که در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ی نقره‌ای سینما رفت. این هنرپیشه نقش یک مأمور دولتی مطیع قانون را بازی می‌کرد که اغلب با مستر نوبادی، رئیس شیاد غیرقابل اعتمادش با نقش‌آفرینی کرت راسل دیده می‌شد. هنوز معلوم نیست که آیا کرت راسل نیز دوباره برای ایفای نقش در فیلم «سریع و خشن 10» بازمی‌گردد یا نه.

لوئیس لُتریر سکان هدایت فیلم «سریع و خشن 10» را پس از جاستین لین در دست گرفت که با شروع فیلم‌برداری از کارگردانی کناره‌گیری کرد. نیل موریتز، جاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت درکنار وین دیزل به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. جاستین لین فیلم‌نامه‌ی «Fast X» را با همکاری دن مازو به رشته‌ی تحریر درآورد.

فیلم «Fast X» برای اکران در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است رسانه‌ی ورایتی قبلا گزارش داد که احتمال تولید اسپین‌آف‌هایی از کاراکتر سایفر در آینده‌ی نه‌چندان دور وجود دارد. هنوز اطلاعات زیادی از این اسپین‌آف احتمالی در دست نیست. بااین‌حال مجموعه‌ی «سریع و خشن» هیچ مشکلی با زیر ذره‌بین قرار گرفتن پیشینه‌ی داستانی کاراکترهایش ندارد و اسپین‌آف «هابز و شاو» مصداق بارز این ادعا است.

اسکات ایستوود سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم «جوخه‌ی انتحار» و فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» را دارد و در فیلم مهیج «خشم مردانه» به کارگردانی گای ریچی با جیسون استاتهام همبازی بود. او اخیرا با چارلی دی و جنی سلیت در فیلم کمدی «می‌خواهم برگردی» شبکه آمازون نیز به ایفای نقش پرداخت.

اسکات ایستوود در هشتمین قسمت «سریع و خشن»
اسکات ایستوود در نمایی از هشتمین قسمت مجموعه‌ی «سریع و خشن»

خبر مرتبط:

کارگردان جدید «سریع و خشن 10» معرفی شد

کناره گیری کارگردان «سریع و خشمگین 10»‌ از ساخت این فیلم با وجود آغاز فیلمبرداری

بری لارسون به جمع ستارگان «سریع و خشن 10» پیوست

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا