«اسپنسر» در جشنواره فیلم ونیز رونمایی میشود / فیلمی با بازی کریستین استوارت در نقش پرنسس دایانا

 

درام تاریخی «اسپنسر» با بازی کریستین استوارت در نقش پرنسس دایانا، اولین بار در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

به گزارش ورایتی، فیلم موردانتظار اسپنسر به کارگردانی پابلو لارین، فیلمساز سرشناس اهل شیلی، درباره داستان جدایی پرنسس دایانا از شاهزاده چارلز، پرنس ولز، اولین بار در بخش رقابتی هفتادوهشتمین دوره از جشنواره فیلم ونیز به نمایش درخواهد آمد.

در فیلم «اسپنسر» که توسط استیون نایت نویسنده سریال پرطرفداران «پیکی بلایندرز» نوشته شده، کریستین استوارت بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی که بازی در فیلم هایی چون مجموعه «گرگ و میش» و «در جاده» را در کارنامه خود دارد و در فیلم «کمپ ایکس ری» با پیمان معادی هم بازی شد، نقش پرنسس دایانا را بازی می‌کند و جک فارثینگ بازیگر سریال «پولدارک» در نقش شاهزاده چارلز ظاهر خواهد شد. از دیگر بازیگران این درام تاریخی می‌توان به تیموتی اسپال، سالی هاوکینز و شان هریس اشاره کرد. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به مناسبت بیست و پنجمین سالمرگ دایانا اکران خواهد شد.

درست همانطور که آخرین فیلم لارین، «جکی»، درباره ژاکلین کندی اوناسیس و ترور همسرش جان اف کندی نامزدی در شاخه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای ناتالی پورتمن به ارمغان آورد، اسپنسر هم یکی از مدعیان اسکار ۲۰۲۲ است.

از دیگر فیلم‌های بزرگی که در جشنواره ونیز ۲۰۲۱ برای اولین بار نمایش داده خواهند شد می‌توان به «تل ماسه» فیلم حماسی و علمی تخیلی پرهزینه دنی ویلنوو با بازی تیموتی شالامه و زندیا کلمن اشاره کرد که در بخش خارج از مسابقه اکران می شود.

همزمان با آن که متولیان جشنواره ونیز در تدارک فهرستی از فیلم‌های پرستاره برای رویداد آتی خود هستند که از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) آغاز به کار می‌کند، تداوم بحران شیوع کرونا و ظهور گونه های مختلف این ویروس، برگزاری حضوری این رویداد را تحت الشعاع قرار داده است. با توجه به نرخ تصاعدی شیوع کرونا در چند کشور جهان، به احتمال زیاد تا آن زمان شاهد بازگشت ممنوعیت‌های مسافرتی خواهیم بود.

جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان و یکی از سه جشنواره مهم فیلم در اروپا، اواخر تابستان هر سال میزبان سینمادوستان است. هفتادوهشتمین دوره این جشنواره سینمایی از ۱ تا ۱۱ سپتامبر (۱۰ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰) در جزیره لیدو برگزار می‌شود و بر طبق اعلام قبلی بونگ جون هو، کارگردان سرشناس سینمای کُره و سازنده فیلم انگل، ریاست هیات داوران آن را برعهده خواهد داشت.

انتشار اولین تصویر از کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

جشنواره فیلم ونیز از جیمی لی کرتیس تجلیل می‌کند

جشنواره فیلم ونیز به صورت کاملا فیزیکی برگزار می‌شود

مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم ونیز معرفی شد

تمدید مدیریت آلبرتو باربرا بر جشنواره فیلم ونیز برای سومین دوره متوالی

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا