جیمز گان خبر داد: فیلم‌برداری «نگهبانان کهکشان 3» پایان یافت

 

جیمز گان اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم «نگهبانان کهکشان 3» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) به پایان رسیده است. او همچنین از حضور بازیگر دیگری در این فیلم خبر داد.

آبان گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم «نگهبانان کهکشان 3» رسما آغاز شد و حالا این فیلم بالاخره وارد مراحل پس از تولید شده است.

جیمز گان، کارگردان فیلم «نگهبانان کهکشان 3» با انتشار توییتی در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم پس از نزدیک به ۶ ماه به پایان رسیده است. لازم به توضیح است که مراحل فیلم‌برداری این فیلم شامل فیلم «نگهبانان کهکشان: تعطیلات ویژه» نیز می‌شود.

فیلم «نگهبانان کهکشان 3» در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما اخراج جیمز گان توسط دیزنی تا استخدام دوباره‌اش و همچنین حضور او در پروژه‌های دیگر باعث شد تا شاهد اختلافی ۶ ساله بین دو دنباله فیلم «نگهبانان کهکشان» باشیم. گان در توییتی دیگر گفت که بازیگر معرفی نشده دیگری در فیلم حضور دارد که در ابتدا بسیاری تصور کردند منظور او، جنیفر هالند، نامزدش بوده است، اما گان در ادامه شفاف‌سازی کرد که منظورش این بوده که این بازیگر در مهمانی فوق حضور داشته است، اما درنهایت نام این بازیگر را فاش نکرد.

کریس پرت در نقش استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر، بردلی کوپر در نقش راکت راکون (صداپیشه)، وین دیزل در نقش گروت (صداپیشه)، کارن گیلان در نقش نبیولا، پام کلمنتیئف در نقش مانتیس، ویل پولتر در نقش آدام وارلاک، شان گان در نقش کراگلین (و موشن کپچر راکت راکون)، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، سیلوستر استالونه و چاکوودی ایووجی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «نگهبانان کهکشان 3» حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم «نگهبانان کهکشان 3» قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم «نگهبانان کهکشان: تعطیلات ویژه» نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم «نگهبانان کهکشان 3» را بر عهده دارد.

جیمز گان در پشت صحنه فیلم «نگهبانان کهکشان 2»
جیمز گان در پشت صحنه فیلم «نگهبانان کهکشان 2»

اخبار زیر از جدیدترین پروژه های سینمایی در هالیوود را میتوانید بخوانید:

کارگردان جدید «سریع و خشن 10» معرفی شد

ادامه فیلمبرداری «ناپلئون» در جزیره مالت / فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی واکین فینیکس

تاریخ اکران پیش‌درآمد مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» مشخص شد

عنوان فیلم هفتم از مجموعه «ماموریت غیرممکن» مشخص شد

تاریخ اکران «باربی» با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ اعلام شد

ساخت دنباله «بتمن» با بازی رابرت پتینسون / مت ریوز مجددا روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

کناره گیری کارگردان «سریع و خشمگین 10»‌ از ساخت این فیلم با وجود آغاز فیلمبرداری

آغاز ساخت فیلم جدید رومن پولانسکی / میکی رورک مقابل دوربین «کاخ» می‌رود

تاریخ اکران جدیدترین فیلم دیوید کراننبرگ اعلام شد

ام. نایت شیامالان پانزدهمین فیلمش را کلید زد

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا