رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «یدو» در آستانه آغاز جشنواره فیلم فجر

 

به گزارش عصرسینما، پوستر فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری رونمایی شد.

فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد و حال در آستانه آغاز این جشنواره از پوستر فیلم «یدو» رونمایی شده است.

احسان برآبادی طراحی پوستر فیلم سینمایی «یدو» را برعهده داشته است.

«یدو» از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. مهدی جعفری در این فیلم که در گونه سینمای جنگ و کودک و نوجوان تولید شده است، اولین ماه‌های جنگ تحمیلی در آبادان در حال محاصره را به تصویر کشیده است. علی درخشنده مجری طرح و برنامه‌ریز، مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری نویسندگان این اثر بلند هستند.

ستاره پسیانی، اکبر اودود، سعید آل‌بوعبادی، میلاد صویلاوی، محمدمهدی آل‌بوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، رضا نوری، طاهره نیک‌آزاد، مسعود جلالی، معید رامی، مائده رامی، یاسین مسعودی، احمد مسافری و … در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

پوستر فیلم سینمایی یدو

مرتضی نجفی مدیر فیلمبرداری، رشید دانشمند صدابردار، میثم مولایی تدوینگر، آیدین ظریف طراح صحنه و لباس و عباس عباسی طراح چهره‌پردازی فیلم «یدو» هستند.

محمد برادران جلوه‌های ویژه بصری و ایمان کرمیان جلوه‌های ویژه میدانی فیلم «یدو» را بر عهده دارند. همچنین جمشید بهمنی به عنوان بازیگردان، آرزو نیک‌پور به عنوان منشی صحنه، امیر اسکندری به عنوان مدیر تولید، عماد سلمانیان به عنوان جانشین تولید، مرتضی اسکندری به عنوان مدیر تدارکات و پویا شاه‌جهانی به عنوان عکاس با این فیلم سینمایی همکاری دارند.

فیلم «یدو» در راستای مشارکت راهبردی کانون و بنیاد سینمایی فارابی در حوزه سینمای کودک تولید شده است.

مهدی جعفری کارگردان فیلم «٢٣ نفر» پیش‌تر نیز ۲ فیلم مستند کوتاه «هر کجا بروم آسمان مال من است» و «همه روزهای خوب» را با تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته است.

 

اخبار مرتبط:

«یدو» به سوی حضور در جشنواره فیلم فجر رفت

نسخه نهایی «یدو» تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا