ویروس کرونا صدای سینما را هم درگیر کرد / جنگیز جلیلوند به علت شدت بیماری در بیمارستان بستری شد

 

به گزارش عصرسینما، در ادامه درگیر شدن اهالی سینما با ویروس کرونا، اینبار جنگیز جلیلوند دوبلر مطرح و پرآوازه سینما به این بیماری مبتلا شده است.

این دوبلور پیشکسوت به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه اش با ویروس کرونا، حالش به وخامت کشیده و در بیمارستان خاتم الانبیای تهران بستری شده است.

در ماه های گذشته موج جدیدی از ویروس کرونا سراسر کشور را فرا گرفته است و شدت این بیماری به نقطه ای رسیده که روزانه هزاران نفر از مردم به این ویروس مبتلا و صدها نفر بر اثر آن از دنیا میروند.

در بین سینماگران چهره های شاخص و مشهوری همچون خسرو سینایی، بهمن فرمان آرا، اکبر عالمی، پرویز پورحسینی، جلال‌الدین معیریان، امیر شهاب رضویان، نوید محمدزاده، محسن تنابنده، محمدرضا گلزار، لاله اسکندری، کریم اکبری مبارکه، فقیهه سلطانی، رابعه اسکویی و مهران رجبی در این مدت به ویروس کرونا مبتلا شده اند، که از این میان متاسفانه خسرو سینایی، اکبر عالمی و کریم اکبری مبارکه بر اثر شدت بیماری شان درگذشته اند.

طی هفته های گذشته برخی از اهالی سینما و خصوصا بازیگران نسبت به تصویربرداری پروژه های سینمایی و تلویزیونی در شرایط کرونایی اعتراض کرده و خواستار توقف کلیه فعالیت ها شده اند.

به گزارش عصرسینما، جنگیز جلیلوند در طول سالها فعالیت هنری جود به جای بازیگران مطرحی همچون بهروز وثوقی، محمدعلی فردین، ناصر ملک مطیعی، سعید راد، ایرج قادری و همچنین بازیگران خارجی بزرگی همانند مارلون براندو، پیتر اوتول، برت لنکستر، پل نیومن، ریچارد برتون، کلینت ایستوود و…… صحبت کرده است.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا