«پلنگ صورتی» جدید لایو اکشن ساخته می‌شود

 

کارگردان لایواکشن پرفروش «سونیک خارپشت» در همکاری با شرکت رسانه‌ای مترو گلدوین مایر (MGM)، «پلنگ صورتی» جدید را می‌سازد.

به گزارش سینما بِلِند (Cinema Blend)، شخصیت پلنگ صورتی اولین بار در سال ۱۹۶۳ در تیتراژ فیلم کمدی-پلیسی بلیک ادواردز به سینماها آمد که در آن بازرس کلوزو به دنبال سارق الماسی به نام پلنگ صورتی می‌گشت. حالا نزدیک به ۶۰ سال بعد، این پلنگ کارتونی یکی از شخصیت‌های اصلی فیلمی خواهد بود که توسط دست‌اندرکاران دو مورد از موفق‌ترین فیلمهای گیشه امسال- یعنی سونیک خارپشت و پسران بد تا ابد- در دست ساخت است.

جف فاولر کارگردان لایواکشن پرفروش «سونیک خارپشت» با کریس برمنر نویسنده «پسران بد تا ابد» گروهی تشکیل داده تا برای شرکت مترو گلدوین مایر (MGM) قسمت جدید «پلنگ صورتی» را بسازد. در این فیلم جدید، برخلاف دیگر فیلم‌های این مجموعه سینمایی، شخصیت کارتونی پلنگ صورتی بخش جدایی ناپذیر خط داستانی خواهد بود و قرار است نقش دوست خیالی بازرس معروف این مجموعه را بازی کند که در حل یک پرونده محرمانه به او کمک می‌کند. پلنگ صورتی در این فیلم نیز به رسم انیمیشن‌های معروف این شخصیت، صامت باقی می‌ماند.

آخرین بازی که پلنگ صورتی به پرده سینماها آمد، سال ۲۰۰۹ با «پلنگ صورتی ۲» بود که در آن استیو مارتین برای دومین بار در نقش سربازرس کلوزو بازی کرد. این فیلم با تنها ۷۶ میلیون فروش در گیشه جهان، در ازای ۷۰ میلیون دلار بودجه‌ای که صرف ساخت آن شده بود، برای کمپانی MGM یک شکست تجاری به حساب می‌رود. درآمد این فیلم در مقایسه با «پلنگ صورتی ۱» که در سال ۲۰۰۶ با بازی ژان رنو و کوین کلاین اکران شد، به کمتر از نصف رسید.

پلنگ صورتی یک شخصیت کارتونی معروف است که اولین بار در تیتراژ آغاز و پایان مجموعه فیلم‌های «پلنگ صورتی» به مخاطب معرفی شد. محبوبیت این شخصیت باعث شد موضوع چندین سری فیلم‌ کوتاه، نقاشی متحرک و کارتون‌ تلویزیونی شود؛ پلنگ صورتی تاکنون مجموعا در ۱۲۴ فیلم کوتاه، ۱۰ نمایش تلویزیونی و سه برنامه عصرگاهی حضور پیدا کرده است.

 

منبع: ایرنا

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا