سینماهای تهران مجددا بازگشایی شدند

 

به گزارش عصرسینما، با موافقت ستاد کرونا سینماهای تهران بار دیگر بازگشایی شده و از عصر امروز میتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

هفته گذشته ستاد کرونا اعلام کرد که سینماها در شهرهای نارنجی و از جمله تهران باید تعطیل شوند و در پی آن اکران نوروزی فیلمها متوقف شد.

اما حالا علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینما اعلام کرده که با پیگیری های انجام شده، ستاد کرونا با باز شدن مجدد سینماها در شهرهای نارنجی و از جمله در تهران موافق کرده است و سینماها میتوانند از امشب اکران فیلمهای نوروزی را از سر گیرند.

«خون شد»، «خورشید»، «تک خال»، «هفته‌ای یک بار آدم باش» و «لاله» فیلمهایی هستند که در غالب اکران نوروزی به روی پرده سینماها رفته اند.

به گزارش عصر سینما، «خون شد» بیست‌ونهمین فیلم مسعود کیمیایی است و داستان خانه‌ای قدیمی را روایت می‌‌کند که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس در اتاق‌هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید، اهالی این کاشانه را دوباره دور هم جمع کرده و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، سیامک صفری، اکبر معززی، مریم عباس‌زاده و… بازیگران فیلم سینمایی «خون شد» هستند.

علیرضا زرین‌دست مدیریت فیلمبرداری را برعهده دارد و هایده صفی‌یاری تدوین آن را انجام داده است.

پوستر فیلم سینمایی خون شد

فیلم سینمایی «خون شد» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی نخستین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش عصرسینما، فیلم «خورشید» ساخته مجیدی اولین نمایش بین المللی خود را در بخش رقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد. روح الله زمانی توانست جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین بازیگران نوظهور جشنواره را از آن خود کند. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم هشتمین جشنواره اجیال دوحه در کشور قطر را نیز به خود اختصاص داد.

علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح الله زمانی و شمیلا شیرزاد از جمله بازیگران فیلم سینمایی «خورشید» هستند.

«خورشید» روایتگر داستان پسربچه‌ای ۱۲ ساله به نام علی و دوستانش است که برای کمک به خانواده هایشان به سختی کار می کنند و برای گذران زندگی برخی مواقع جرائم کوچکی نیز انجام می‌دهند. علی توسط فردی برای پیدا کردن یک گنج که زیر مدرسه ای پنهان شده مامور می شود و … .

این فیلم به عنوان نماینده کشورمان به جوایز اسکار 2021 معرفی شد اما نتوانست به رقابت نهایی برسد.

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری ساخته شده است.

این فیلم با حضور بازیگران ایرانی و به زبان انگلیسی ساخته شده و قرار است در دو نسخه جداگانه، به زبان انگلیسی همراه با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی به نمایش در بیاید.

سارا امیری، سام قریبیان، ایرج نوذری، نیکی کریمی، میترا حجار، محمد صادقی، امیرعلی دانایی، همایون ارشادی، آزیتا حاجیان، لیلا اوتادی، محمود اردلان، ژوبین رهبر، پیام اینالویی، بهرام حیدری و محمد متوسلانی بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر ساخته شده و روایتگر زندگی دو برادر است که به‌واسطه بیماری پدر، آینده آن‌ها دچار تغییر و تحول می‌شود.

در فیلم سینمایی «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، ساغر قناعت، علی استادی، شیرین یزدان بخش، هوشنگ رادی پور، ترنم کرمانیان و پژمان بازغی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی هفته‌ای یک‌بار آدم باش

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی کمدی موزیکال «تکخال» به کارگردانی مجید مافی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش ساخته شده است.

پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی‌خانی، امیر کربلایی‌زاده، مریم قجر، الهام عقیلی و با حضور یوسف تیموری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان بانوان متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست…

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا