واکنش بازیگران «پایتخت» به کنار گذاشته شدن خواهران فرقانی از این سریال

به گزارش عصرسینما، انتشار اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن سارا و نیکا فرقانی دو خواهر بازیگر نوجوان از سریال «پایتخت»؛ واکنش بازیگران این مجموعه تلویزیونی را درپی داشت.

در اخبار آمده که خواهران فرقانی به دلیل حاشیه های ماه های اخیرشان در شبکه های اجتماعی، از بازی در فصل هفتم سریال «پایتخت» کنار گذاشته شده اند.

در پی انتشار این خبر، مهران احمدی و بهرام افشاری بازیگران سریال «پایتخت» با انتشار پست هایی در صفحات شخصی شان در شبکه های اجتماعی، از خواهران فرقانی حمایت کرده و خواهان ادامه حضور این دو خواهر در سریال «پایتخت» شدند.

مهران احمدی دراینباره در صفحه شخصی خود نوشت: “این دو تا دختر گناه دارن ،انقدر بهشون بی احترامی نکنین بیخود قضاوتشون نکنین، شاید اگه شما در شرایط زندگی اونا بودین اشتباهات بزرگتری میکردین. اونا نوجوون هستند گیرم اشتباهاتی ازشون سر زد یعنی هیچکدوم از ما ها اشتباه نمیکنیم. اینا نوجوان های مملکتمون هستند بخدا عین ناموس خودمون باید بهشون نگاه بشه. اینا هم برای پایتخت زحمت کشیدن، سرما، گرما، شب بیداری سر صحنه، تو بیابون، گرسنگی،…..

پایتخت کار سخت و پر زحمتیه. این دو تا نوجوون که هیچ وقت ادعای بازیگری نداشتن فقط کارایی که ازشون خواسته شده رو سعی کردن به بهترین نحو انجام بدن.

و متاسفم برای همه ماهایی که اینجوری دل دو تا دختر نوجوون رو میشکنیم و بخاطراشتباهاتی که شاید زیاد هم مقصرش خودشون نیستند انقدر مورد بی احترامی وبی انصافی قرار میدیم.

دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشته، نه انتقام و تنبیه و بی معرفتی.
انشالله که هممون عاقبت به خیر بشیم.

پیوست: سازندگان محترم پایتخت انشالله که موفق باشید!!!!”.

 

 

 

همچنین بهرام افشاری نیز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خواهران فرقانی نوشت: “سارا و‌نیکا فرزند پایتخت هستند. باهاش بزرگ شدن و هیچ وقت ادعایی نداشتن و فقط تلاش کردن در روزهای سخت و طاقت فرسای فیلم برداری وظیفه شونو انجام بدن. مثل خود من که طرفدار پایتخت بودم و باهاش رشد کردم. پایتخت مثل یک خانواده ایی ِ که همیشه پشت همدیگه بودن و هستن.. در غم و‌شادی ،سختی و آسونی، بالا و پایین شدن روزگار. پس زیبا نیست جدا شدن از خانواده….
از همه مسئولین محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت پایتخت رو نشون دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش میدونن درخواست میکنم فرصت جمع شدن در کنار هم رو به وجود بیارن باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه ایی هموطنان مونو شاد کنیم”.

 

 

 

به گزارش عصرسینما، سازندگان «پایتخت» قصد دارند فصل هفتم این سریال تلویزیونی را برای پخش در ایام نوروز سال آینده آماده کنند.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا