جودی فاستر بازیگر فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» شد

 

جودی فاستر پس از توافق با شبکه اچ‌بی‌او به‌عنوان اولین بازیگر به فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) اضافه شده است.

ماه اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه HBO در حال ساخت فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که جودی فاستر، بازیگر فیلم «سکوت بره‌ها» پس از توافق با شبکه اچ‌بی‌او قرار است در سریال «کارآگاه حقیقی: کشور شب» True Detective: Night Country به ایفای نقش بپردازد.

ایسا لوپز، نویسنده فیلم «فیلم ببرها نمی ترسند» و فیلم «عوارض جانبی» وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل جدید این سریال کارآگاهی را بر عهده دارد.

همچنین بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم «مهتاب» در فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» حضور خواهد داشت. در صورت اینکه فصل جدید این سریال آنتولوژی جلوی دوربین برود، لوپز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال «کارآگاه حقیقی: کشور شب» را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز شاهد حضورش خواهیم بود.

جودی فاستر نقش کاراگاه لیز دانورس را در سریال «کارآگاه حقیقی: کشور شب» بر عهده دارد و علاوه‌بر بازی، شاهد حضور فاستر به‌ عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» در دسترس نیست، اما نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال «کارآگاه حقیقی» را بر عهده داشته، ظاهرا قرار نیست برای ساخت فصل چهارم بازگردد.

سریال «کارآگاه حقیقی» درواقع یک سریال آنتولوژی و درام جنایی است که هر فصل دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است.

جودی فاستر پیش از این ۲ بار و برای بازی در فیلم «متهم» و فیلم «سکوت بره‌ها» موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. او همچنین دو بار و برای بازی در فیلم «راننده تاکسی» و فیلم «نل» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. سال گذشته شاهد حضور او در سریال «موریتانی» بودیم او اخیرا در فیلم «ناید» بازی کرده است.

سریال «کاراگاه حقیقی»
نمایی از فصل سوم سریال «کاراگاه حقیقی»

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا