اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال «آکادمی چتر» توسط نتفلیکس

 

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر و دو تصویر تاریخ پخش فصل سوم سریال «آکادمی چتر» (The Umbrella Academy) را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال «آکادمی چتر» مشخص شده است. شبکه نتفلیکس سرانجام اعلام کرد فصل سوم سریال «آمبرلا آکادمی» در روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۱ تیر ۱۴۰۱) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین اولین تیزر فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در این تیزر شاهد رویارویی دو گروه آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو هستیم که به شروع سریال اشاره دارد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

علاوه‌براین تیزر، نتفلیکس دو تصویر رسمی از فصل سوم سریال «آکادمی چتر» نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی اعضای دو گروه آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو است و در ادامه می‌توانید شاهد این دو تصویر نیز باشید:

فصل سوم سریال «آکادمی چتر»

فصل سوم سریال «آکادمی چتر»

طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فصل سوم سریال «آکادمی چتر» پس از روز قیامت سال ۱۹۶۳ جریان دارد که اعضای آکادمی آمبرلا به خانه خود بازگشته‌اند و متقاعد شده‌اند که جلوی آخرالزمان را گرفته‌اند، اما پس از یک جشن کوتاه متوجه می‌شوند که اوضاع دقیقا آنطوری نیست که انتظارش را داشته‌اند و آن‌ها وارد آکادمی اسپارو شده‌اند. اسپاروها بلافاصله روبه‌روی آمبرلاها قرار می‌گیرند.

حالا آن‌ها با چالش جدید و متفاوتی مواجه شده‌اند و اکنون تنها کاری که باید انجام دهند این است که خانواده جدید و احتمالا پدر خود را برای کمک به آن‌ها متقاعد کنند و باعث اصلاح خط زمانی‌که اعتقاد دارند اشتباه است، شوند. آیا آن‌ها راهی برای بازگشت به زندگی پیش از آخرالزمانی خود خواهند یافت؟ یا آیا این دنیای جدید چیزی بیشتر از یک تغییر کوچک در جدول زمانی است و قرار است چیزهای بیشتری را آشکار کند؟

تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، کلم فیور، ریتو آریا، جاستین کرنول، جاستین مین، بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کزی دیوید و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال «آکادمی چتر» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال «آکادمی چتر» بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

اخبار زیر را نیز میتوانید بخوانید:

ساخت سریال جدید «بتمن» با محوریت شخصیت پنگوئن رسمی شد

چراغ سبز نتفلیکس به ساخت فصل های جدید سریال «وایکینگ‌ها: والهالا»

اعلام تاریخ پخش سریال جنایی «زیر پرچم بهشت» با بازی اندرو گارفیلد

بازی رنه زلوگر در سریال «عرصه انتقام‌جو» و در نقش یک زن خلبان

خیر آمازون برای ساخت سریالی با اقتباس از بازی ویدئویی «خدای جنگ»

معرفی همبازی های جدید تام هالند در سریال «اتاق شلوغ»

اظهارات استیون نایت نویسنده «پیکی بلایندرز» درباره ساخت اسپین آف این سریال

معرفی بازیگران اسپین‌آف جدید از مجموعه «مردگان متحرک»

ساخت فصل پنجم سریال «فارگو» در دستور کار قرار گرفت

فیلمبرداری فصل اول سریال «خاندان اژدها» پایان یافت

الیویا کلمن در «آرزوهای بزرگ» مقابل دوربین می‌رود / مینی‌سریالی با اقتباس از رمان چارلز دیکنز

ساخت فصل دوم سریال «صلح طلب» با بازی جان سینا در دستور کار قرار گرفت

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا