کیت وینسلت به سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او پیوست

 

کیت وینسلت، بازیگر سریال «میر از ایست تاون» قرار است در سریال جدید و محدود شبکه اچ‌بی‌او با نام «اعتماد» (Trust) به ایفای نقش بپردازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیت وینسلت قرار است با اچ‌بی‌او در سریال دیگری همکاری کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کیت وینسلت، بازیگر برنده جایزه اسکار به‌صورت رسمی برای حضور در در پروژه بعدی شبکه اچ‌بی‌او قرارداد همکاری کرده است که این سریال قرار است یک سریال محدود باشد و «اعتماد» نام خواهد داشت. کیت وینسلت و شبکه اچ‌بی‌او پیش از این همکاری بسیار موفقی در سریال «میر از ایست تاون» داشتند.

وینسلت قرار است نقش اصلی سریال «اعتماد» را بازی کند و او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال نقش خواهد داشت. سریال «اعتماد» براساس رمانی به همین نام اثر هرنان دیاز در دست ساخت است که این رمان در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و به رمانی پر فروش تبدیل شده است.

سریال «اعتماد» داستان سرمایه‌دار ثروتمندی را دنبال می‌کند که رمانی براساس زندگی شخصی او و همسرش نوشته شده و از چهره خود و همسرش در این رمان ناراضی است.

بدین ترتیب او از منشی خودش می‌خواهد که یک نویسنده سایه نویس را استخدام کند و این رمان را بازنویسی کند. منشی اما متوجه می‌شود که او در حال بازنویسی تاریخ و واقعیت است. سریال «اعتماد» درواقع قرار است مفهوم حقیقت را به چالش بکشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله دیگر بازیگران این پروژه یا سازندگان آن در دسترس نیست، اما این سریال براساس قرارداد مشترک وینسلت و شبکه اچ‌بی‌او تولید خواهد شد.

وینسلت پیش از این یکبار و برای بازی در فیلم «کتاب‌خوان» موفق به دریافت جایزه اسکار شده و ۶ بار دیگر و برای بازی در آثاری چون فیلم «عقل و احساس»، فیلم «تایتانیک»، فیلم «آیریس»، فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک»، فیلم «بچه‌های کوچک» و فیلم «استیو جابز» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. وینسلت همچنین برای بازی در سریال «میر از ایست تاون» و سریال «میلدرد پیرس» توانسته ۲ جایزه امی دریافت کند. وینسلت اخیرا در فیلم «آواتار: راه آب» بازی کرده است.

کیت وینسلت در سریال «میر از ایست تاون»
کیت وینسلت در نمایی از سریال «میر از ایست تاون»

خبر مرتبط:

کیت وینسلت چشم انتظار فیلمنامه فصل دوم سریال «میر از ایست تاون»

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا