اکران آنلاین «خون شد» از امشب آغاز می‌شود

 

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی از امشب به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

«خون شد» که در حال حاضر در سینماهای کشور در حال اکران است، از امشب(هفتم مردادماه) در پلتفرم‌های اینترنتی نیز قابل دسترس خواهد بود.

فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۸ است و در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

«خون شد» بیست‌ونهمین فیلم مسعود کیمیایی است و داستان خانه‌ای قدیمی را روایت می‌‌کند که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس در اتاق‌هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید، اهالی این کاشانه را دوباره دور هم جمع کرده و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، سیامک صفری، اکبر معززی، مریم عباس‌زاده و… بازیگران فیلم سینمایی «خون شد» هستند.

علیرضا زرین‌دست مدیریت فیلمبرداری را برعهده دارد و هایده صفی‌یاری تدوین آن را انجام داده است.

«خون شد» ششمین همکاری علیرضا زرین دست با مسعود کیمیایی پس از فیلم های «خط قرمز» (1361)، «ضیافت» (1374)، «حکم» (1383)، «رئیس» (1385) و «متروپل» (1392) در مقام مدیر فیلمبرداری است.

به گزارش عصرسینما، مسعود کیمیایی زاده ۷ مرداد ۱۳۲۰ در تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۴۵ با دستیاری ساموئل خاچیکیان در فیلم «خداحافظ تهران» آغاز کرد. کیمیایی تحصیلات کارگردانی ندارد و تمام آموخته‌های تکنیکی او از سینما به حضور در گروه دستیاران فیلم «قهرمانان» به کارگردانی ژان نگولسکو و دستیاری ساموئل خاچیکیان در فیلم «خداحافظ تهران» محدود می‌شود. او همچنین در پشت صحنهٔ نمایشی از بهرام بیضایی نیز کار کرده بود.

مسعود کیمیایی اولین فیلمش، «بیگانه بیا» را در سال ۱۳۴۷ ساخت، که از ساختار مستحکمی برخوردار نبود و اقبال چندانی نیز نیافت. یک سال بعد فیلم «قیصر» وضع را تغییر می‌دهد. «قیصر» گرچه در نمایش اول خود در میان عامه مردم پسندیده نشد، اما در اکران دوم در فروش رکورد شکست.

پوستر فیلم سینمایی خون شد

مطلب مرتبط:

نقد فیلمهای درحال اکران: نگاهی به فیلم «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی / بازگشت به خانه

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا