اضافه شدن بازیگران جدید به «خانه اژدها» / سریالی که پیش درآمدی بر «بازی تاج و تخت» است

 

وب سایت ددلاین با انتشار یک گزارش اختصاصی از اضافه شدن امیلی کری بازیگر فیلم «مهاجم مقبره»(Tomb Raider) و یک فرد دیگر به سریال «خانه اژدها» (House of the Dragon) خبر داد.

اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی و قبل از اینکه سریال «بازی تاج و تخت» به انتهای خود برسد، جرج آر. آر. مارتین خالق مجموعه رمان‌های «نغمه یخ و آتش» اعلام کرد کتاب «آتش و خون» احتمالا به یک اسپین‌آف تبدیل می‌شود. با گذشت مدتی، پروژه مزبور چراغ سبز را از سوی شبکه HBO دریافت کرد تا تحت عنوان «خانه اژدها» روی آنتن بیاید.

همان‌طور که از منبع اقتباس و نام سریال می‌توان حدس زد، داستان روی سرگذشت خاندان تارگرین تمرکز دارد؛ خاندانی که با تکیه بر اژدهایان موفق شدند هفت پادشاهی را برای یک برهه زمانی تحت سلطه خود بگیرند.

وب سایت ددلاین در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد امیلی کری و میلی اولکاک به جمع بازیگران «خانه اژدها» اضافه شده‌اند. کری به عنوان آلیسنت های‌تاور جلوی دوربین دوبین می‌رود. آلیسنت، دختر اوتو های‌تاور بوده که یکی از افراد نزدیک به پادشاه به شمار می‌رفت. همین موضوع باعث شده بود آلیسنت جایگاه ویژه‌ای در داخلی‌ترین دایره پادشاه داشته باشد. او همچنین ذکاوت سیاسی بالایی دارد. در ضمن، کری قرار است نسخه نوجوان آلیسنت را به تصویر بکشد. نقش‌آفرینی به عنوان نسخه بزرگسال بر عهده اولیویا کوک قرار دارد.

میلی اولکاک به عنوان نسخه نونهال شاهدخت رینیرا تارگرین جلوی دوربین می‌رود که فرزند اول ویسریس تارگرین اول بوده و خون والریایی در رگ‌هایش جریان دارد. او تمام ویژگی‌های تبدیل شدن به پادشاه را خود در داشت و می‌توانست یک اژدها را کنترل کند اما یک مرد نبود. همین موضوع باعث شد تلاش‌هایش برای رسیدن به تحت آهنین با چالش‌هایی روبرو شود. اگان دوم نمی‌توانست خواهرش را در مقام پادشاه ببینید. از همین رو، مقابلش ایستاد و بدین ترتیب، جنگ داخلی خاندان تاگرین یعنی رقص اژدهایان آغاز شد.

در ضمن، اما داآرسی نسخه بزرگسال رینیرا را به تصویر می‌کشد.

امیلی کری در سال ۲۰۱۳ میلادی فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در زمینه بازیگری آغاز کرد. او طی سال‌های گذشته در آثار شاخصی حضور داشته که برای مثال می‌توان «زن شگفت‌انگیز» و «مهاجم مقبره» را نام برد. نسخه جالب اینجا است که کری در هر دو فیلم نسخه نونهال شخصیت اصلی را به تصویر کشید.

میلی اولکاک شرایط متفاوتی دارد. مانند کری در آثار متعددی حضور یافته اما نام مشهوری در پرونده هنری‌اش وجود ندارد.

HBO قصد دارد «بازی تاج و تخت» را به یک فرنچایز بزرگ تبدیل کند. در همین راستا، به غیر از سریال «خانه اژدها» روی سه اسپین‌آف دیگر هم کار می‌کند. این آثار Flea Bottom ،Nine Voyages و Ten Thousands Ships نامگذاری شده و همگی قبل از سریال اصلی جریان دارند. اولین مورد، کورلیس ولاریون و سفرهای دریایی‌اش را به تصویر می‌کشد. دومین مورد، درباره منطقه‌ای زاغه‌نشین به نام فیلی باتم است که خیابان‌های بسیار تنگی داشته و به یک هزارتو شباهت دارد. مورد سوم هم حول محور تلاش‌های تلاش‌های شاهدخت نایمریا برای نجات مردم روینار می‌چرخد.

سریال «خانه اژدها» در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهد شد. فصل اول از ۱۰ قسمت تشکیل شده است.

امیلی کری و میلی اولکاک

منبع: sargarme

اخبار مشابه و مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

انتشار اولین تصاویر رسمی از سریال «خانه اژدها»

رامین جوادی آهنگساز سریال «خانه اژدها» شد / پیش درآمدی بر سریال محبوب «بازی و تاج و تخت»

امضاء قرارداد بزرگ جورج آر. آر. مارتین با شبکه اچ‌بی‌او

ساخت سریال دیگری از رمان های جورج آر آر مارتین / پیش‌درآمدی بر وقایع سریال «بازی تاج و تخت»

بازیگر اصلی سریال «خانه اژدها» معرفی شد / سریالی که پیش درآمد «بازی و تاج و تخت» است

بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» درگذشت

ساخت یک سریال انیمیشن از «بازی تاج و تخت»

سریال «بازی تاج و تخت» برروی صحنه تئاتر می‌رود

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا