اکران آنلاین فیلم «پسر» یک روز پیش از آغاز سال نو

 

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی از روز بیست و نهم اسفندماه در پلتفرم هاشور به صورت آنلاین به نمایش در خواهد آمد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را مهدی فرد قادری برعهده داشته است.

فیلمنامه این فیلم که توسط نوشین معراجی به نگارش درآمده روایت‌گر داستان پسر چهل ساله‌ای است که همچنان با مادر خود زندگی می کند. او علیرغم گذر از جوانی هنوز در کودکی خود باقی مانده و در گذران زندگی به مادر محتاج است اما این واقعیت را نمی پذیرد.

سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی و اتابک نادری از بازیگران اصلی «پسر» و آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی به عنوان چهره‌های جدید در فیلم سینمایی «پسر» به ایفای نقش پرداختند.

اسامی عوامل سازنده فیلم سینمایی «پسر» به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: نوشین معراجی، تهیه کننده: مهدی فرد قادری، مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، تدوین: رامین نجفی، صدابردار: امین جعفری، صداگذار: سامان شهامت، آهنگساز: آرمان معراجی، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: ثنا نوروزبیگی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نگار نقوی، مدیرتولید: فرید آجرلو، عکاس: سمیه شوقیان، پوستر: حسین زارعی، مشاور رسانه ای: علی کشاورز.

فیلم «پسر» در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم لیستاپاد بلاروس موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش سینمای جوان شد و در چهل و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم مسکو جایزه فدراسیون کلوب سینمایی روسیه در بخش مسابقه اصلی این دوره را به دست آورد.

به گزارش عصر سینما، نوشین معراجی علاوه بر «پسر»، ساخت فیلمهای «برادر»، «سایه روباه»، «رد پا» و «درمانده» را در کارنامه دارد. وی همچنین فیلمنامه فیلم سینمایی «نمور» را که چندی پیش در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، نوشته است.

فیلم سینمایی «پسر»

همچنین اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

رونمایی از پوستر «گل به خودی» همزمان با آغاز اکران این فیلم

رونمایی از پوستر «من یوسفم مادر» همزمان با آغاز اکران این فیلم

آغاز اکران آنلاین مستند سینمایی «خط باریک قرمز»

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا