سریال «ریوردیل» با پخش فصل هفتم پایانی می‌یابد

 

شبکه The CW اعلام کرد که قطار سریال «ریوردیل» (Riverdale) با پخش فصل ۷ در سال ۲۰۲۳ به ایستگاه پایانی می‌رسد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ماجراهای آرچی اندروز و دوستانش رو به پایان است. شبکه سی‌دابلیو اخیرا اعلام کرد که سریال «ریوردیل» پس از فصل ۷ به پایان می‌رسد. فصل هفتم این سریال درام نوجوانانه برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، اما مشخص نیست که این فصل دارای چند قسمت خواهد بود.

در حال‌ حاضر فصل ۶ سریال «ریوردیل» تقدیم بیننده‌ها می‌شود که پخش آن از نوامبر ۲۰۲۱ آغاز شد. فصل ششم شامل ۱۶ قسمت است که در تاریخ ۲۹ می (۸ خرداد) به پایان می‌رسد. بنابر اعلام شبکه‌ی سی‌دابلیو،

فصل ۷ سریال «ریوردیل» بار دیگر میان-فصلی خواهد بود؛ بنابراین طرفدارها احتمالا باید در زمستان سال آینده منتظر پخش فصل پایانی باشند.

نخستین فصل سریال «ریوردیل» در سال ۲۰۱۷ میلادی روی آنتن رفت. این سریال براساس مجموعه کمیک‌های Archie ساخته شد و در طول این سال‌ها متناسب با منبع اقتباس خود عجیب‌تر و برای عده‌ای جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر شد.

این سریال درام در چند فصل اخیر با سریال «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» کراس‌اور داشت و قدرت‌های حیرت‌انگیزی را در اختیار کاراکترهای نمایش قرار داد.

این اطلاعیه به‌ دنبال خبر لغو بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه‌ی سی‌دابلیو نظیر سریال «افسانه‌های فردا»، سریال «بت‌وومن»، سریال «دودمان»، سریال «افسون‌شده»، سریال «نائومی»، سریال «بلاتکلیف» و سریال «۴۴۰۰» منتشر شد.

سریال «ریوردیل»

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا