بهبود حال محسن کیایی و مرخص شدنش از بیمارستان

 

به گزارش عصرسینما، محسن کیایی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود حالش مرخص شد.

این بازیگر سینما در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام این خبر را اعلام کرد.

محسن کیایی با انتشار پستی در اینستاگرام چنین نوشت: “سلام به همه دوستان، رفقا، مردم عزیز، اقوام و همکاران عزیزم که توی این چند روز جویای احوالم بودن، خدارو شکر به لطف دوستان و پزشکان محترم در بیمارستان نیکان، خانوم محمدی، دکتر طبرسی دکتر سروش و همه کادر درمان از بیمارستان مرخص شدم و ادامه کار درمانم در خونه انجام میشه، خوشحالم از داشتن تک تکتون، به امید روزی که همه ایرانیان عزیز واکسن بزنن و این کمترین حق همه ماست، درد بدیست امیدوارم گرفتارش نشید”.

محسن کیایی - اینستاگرام

به گزارش عصرسینما، همزمان با ابتلای محسن کیایی به ویروس کرونا، برادر کارگردانش مصطفی کیایی نیز به این بیماری مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده بود.

سینمای ایران در طی یک سال گذشته تعدادی از چهره های شاخص و مطرح خود، از جمله خسرو سینایی، پرویز پورحسینی، کامبوزیا پرتوی، جنگیز جلیلوند و اکبر عالمی را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده است.

چهره های سینمایی دیگری همچون بهمن فرمان آرا، عبدالله اسکندری، جلال‌الدین معیریان، رضا کیانیان، لیلا حاتمی، باران کوثری، اکبر عبدی، گوهر خیراندیش، غلامرضا موسوی، امیر شهاب رضویان، نوید محمدزاده، محسن تنابنده، فرنوش صمدی، محمدرضا گلزار، لاله اسکندری، نیوشا ضیغمی، فقیهه سلطانی، رابعه اسکویی و مهران رجبی نیز به این ویروس مبتلا شده و بهبود یافته اند.

از اواخر سال گذشته موج چهارم ویروس کرونا سراسر کشور را فرا گرفته است و در هفته های متمادی اکثر استان های کشور در رنگ بندی کرونا به شکل قرمز درآمده بودند.

سازمان سینمایی و خانه سینما از سینماگران خواسته بودند فیلمبرداری های خود را با توجه به شرایط کرونایی متوقف کنند. اما کماکان پژوه های مختلف، از فیلم های سینمایی تا سریال های تلویزیونی و سریال های شبکه نمایش خانگی در حال ساخت هستند و توجهی به شرایط خطرناک کرونایی موجود ندارند و فیلمبرداری ها با کمترین توجه به نکات بهداشتی و ایمنی و رعایت فاصله های اجتماعی صورت می پذیرد.

خبر مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

کرونا مصطفی کیایی را هم راهی بیمارستان کرد

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا