اعلام تاریخ پخش و انتشار اولین تریلر سریال کمدی جدید روآن اتکینسون

 

نتفلیکس اولین تریلر سریال «مرد در مقابل زنبور» (Man vs Bee) با بازی روآن اتکینسون را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش آن اعلام شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال «مرد در مقابل زنبور» منتشر شده است. در اولین تریلر این سریال کمدی شاهد بازگشت روآن اتکینسون دوست داشتنی، بازیگر نقش مستر بین هستیم که نقش ترور را بر عهده دارد که کار جدیدی پیدا کرده است و باید از یک خانه مراقبت کند، اما یک زنبور مزاحم وارد خانه می‌شود و در طول تریلر شاهد مبارزه ترور با این زنبور هستیم تا جایی که ترور به چیزهای زیادی در خانه آسیب می‌زند.

در ادامه می‌توانید تریلر سریال «مرد در مقابل زنبور» را تماشا کنید:

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که سریال «مرد در مقابل زنبور» در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) از این شبکه پخش خواهد شد. این سریال کمدی در ۹ قسمت تولید شده است.

روآن اتکینسون، جینگ لوسی، کلاودی بلکلی، تام بیسدن، جولیان رایند-تات، گرگ مک‌هیو و ایندیا فاولر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مرد در مقابل زنبور» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه‌بر بازی، روآن اتکینسون به‌ همراه ویل دیویس وظیفه ساخت سریال «مرد در مقابل زنبور» را نیز بر عهده داشته است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال مرد در مقابل زنبور نیز بر عهده دیوید کر،‌ کارگردان فیلم «جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند» که در آن با اتکینسون همکاری کرده بود، بوده است.

اتکینسون اخیرا در فیلم «وانکا» جلوی دوربین رفته است. همچنین پوستر جدیدی از سریال «مرد در مقابل زنبور» منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر تریلر سریال «مرد در مقابل زنبور»

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا