آرون پال، کیت مارا و جاش هارتنت به فصل ششم سریال «آینه سیاه» پیوستند

 

نتفلیکس به‌تازگی اولین بازیگران فصل ششم سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) را استخدام کرده است که در آن نام‌هایی چون آرون پال و کیت مارا دیده می‌شود.

ماه اردیبهشت امسال نتفلیکس به‌صورت رسمی به ساخت فصل ششم سریال «آینه سیاه» چراغ سبز نشان داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فصل ششم سریال «آینه سیاه» معرفی شده‌اند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آرون پال با سابقه بازی در سریال «بریکینگ بد» و سریال وست ورلد، زازی بیتز با سابقه بازی در فیلم جوکر، کیت مارا با سابقه بازی در سریال «خانهٔ پوشالی» و جاش هارتنت با سابقه بازی در سریال «داستان عامه‌پسند»، از جمله بازیگران اصلی هستند که قرار است در فصل ششم سریال «آینه سیاه» نقش‌آفرینی کنند.

پاپا اسیدو با سابقه بازی در سریال «ممکنه نابودت کنم»، دنی رامیرز با سابقه بازی در فیلم «تاپ گان: ماوریک»، آودن تورنتون با سابقه بازی سریال «این ما هستیم»، کلارا روگارد با سابقه بازی در فیلم «روح نوجوان» و اَنجانا واسان با سابقه بازی در سریال «کشتنِ ایو»، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فصل ششم سریال «آینه سیاه» حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. طبق گفته ورایتی مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید سریال آینه سیاه هم‌اکنون آغاز شده است.

مانند ۵ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده باز خواهد گشت که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. تاکنون ۵ فصل و ۲۲ قسمت از سریال «آینه سیاه» تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است. هر قسمت از سریال «آینه سیاه» درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم «آینه سیاه: بندراسنچ» از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند.

چارلی بروکر در سریال ۲۰۲۰ سریال «مرگ بر» را برای نتفلیکس تولید کرد که این اثر نتوانست واکنش‌های مثبتی را دریافت کند و پس آن سریال Death to 2021 را تولید کرد. او همچنین امسال انیمیشن «دزد گربه» را برای نتفلیکس تولید کرده است که بینندگان می‌توانند مسیر داستان این انیمیشن را انتخاب کنند. گفته می‌شود که این آثار یکی از دلایلی است که باعث شده تا روند ساخت فصل ششم سریال «آینه سیاه» کمی طولانی شود و همچنین یکی دیگر از دلایل هم واکنش‌های متوسط به فصل پنجم آن بوده است.

فصل پنجم سریال «آینه سیاه»
نمایی از فصل پنجم سریال «آینه سیاه»

خبر زیر را نیز میتوانید بخوانید:

کیت وینسلت به سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او پیوست

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا