«مدار بسته» در جشنواره‌های فیلم آلمان و چین

فیلم‌ کوتاه «مداربسته» به کارگردانی سمیرا کریمی به جشنواره‌های بین‌المللی فیلم آلمان و چین راه یافت.

عصرسینما – فیلم‌ کوتاه «مداربسته» به کارگردانی سمیرا کریمی و نویسندگی حسن نجم‌آبادی به شانزدهمین دوره جشنواره کوکی آلمان و شانزدهمین جشنواره پکن چین راه یافت.
 
جشنواره کوکی آلمان kuki، یکی از معتبرترین جشنواره‌های کودک و نوجوان در دنیا و بخشی از جشنواره بین‌المللی اینترفیلم است که به فیلم‌هایی برای مخاطبین کودک و نوجوان اختصاص دارد. هرساله فیلم‌های متعددی از سراسر دنیا برای این جشنواره ثبت‌نام می‌شوند. این فیلم‌ها برای مخاطبین رده‌های سنی تقسیم می‌شوند. همچنین علاوه بر برنامه‌هایی به زبان‌های مختلف کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در کنار بخش‌های رقابتی برگزار خواهد شد. فیلم‌های برگزیده این جشنواره، به سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم اینترفیلم معرفی می‌شوند که از جشنواره‌های مورد تأیید آکادمی اسکار است.
 
شانزدهمین دوره جشنواره کوکی آلمان 12 تا 19 نوامبر 2023 ( 21 تا 28 آبان‌ماه 1402) در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد.
 
جشنواره پکن، Beijing اولین جشنواره فیلم مردمی در چین است که در سال 2001 تاسیس شد. تمرکز این جشنواره، نمایش فیلم‌های داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی برای تبادل فرهنگی با وجود تنوع جنسیت در یک اجتماع پیچیده است.
 
شانزدهمین دوره جشنواره پکن چین 3 تا 12 نوامبر 2023 (12 تا 21 آبان‌ماه 1402) در شهر پکن چین برگزار خواهد شد.
 
«مداربسته» داستان دو دختر دبیرستانی را روایت می‌کند که در مدرسه با مشکلاتی مواجه می‌شوند. این فیلم کوتاه پیش‌ازاین جشنواره‌ها، به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ملبورن استرالیا نیز راه یافته بود.

«مدار بسته» در جشنواره‌های فیلم آلمان و چین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا