دور جدید اجراهای «جنون محض» با ترکیبی از بازیگران قدیمی و جدید به روی صحنه می‌رود.

نمایش «جنون محض» با کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی،آذرماه امسال با تغییراتی در گروه بازیگران در تالار فرهنگ به روی صحنه می‌رود.

عصرسینما – نمایش «جنون محض» با کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی، که بهار و تابستان سال گذشته روی صحنه بود و با استقبال بسیار خوب و رضایت بالای مخاطبان همراه بود، آذرماه امسال با تغییراتی در گروه بازیگران در تالار فرهنگ به روی صحنه می‌رود. از بازیگران دور اول این نمایش سام کبودوند، دیبا زاهدی و علی ابدالی هستند و از بازیگرانی که در دور جدید به گروه اضافه شدند می‌توان به شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، خاطره اسدی، محمد صدیقی‌مهر، دلسا کریم زاده، حافظ اسمی‌خانی اشاره کرد.

نمایش «جنون محض» جزو نمایش‌های کمدی مطرح در اروپا و بهترین کمدی سال 1982 در انگلستان است. «جنون محض» ساتیر درجه یکی است که ریشه در کمدی یونان باستان و کمدی‌های شکسپیر، بخصوص “کمدی اشتباهات”، دارد و با سلاح خنده تماشاچیان را از فضای روحانی صحنه به فضای روزمره پشت صحنه می‌برد. بسیاری از منتقدین از آن به عنوان “مانیفست عشق به تئاتر” یاد می‌کنند، چرا که این هنرمندان با وجود هرج و مرج و آنارشی موجود در جامعه و زندگی خصوصی‌شان با تمام وجود سعی می‌کنند که نمایش را به خوبی اجرا کنند که این امر به خاطرمشکلات مختلف تقریباً غیر ممکن است. در این نمایش افراد گروه سعی می‌کنند تا از میان هرج و مرج موجود، نظمی به وجود بیاورند اما با هر اقدامی که می‌کنند گلوله نخ بیشتر درهم تنیده می‌شود و سرنخ پنهان‌تر.

از عوامل این نمایش می‌توان به؛ آرش رهبری و هاتف کلاته(تهیه‌کننده)، بهزاد جاودان‌فرد(مجری طرح)، آذین پورزند(دستیار کارگردان و منشی صحنه)، حمید عباسی(مدیر صحنه)، علی عباسی و طاها نوری شادکام (مدیر تولید)، آیلین بخشی(طراح لباس)، رضا خضرایی(طراح نور)، وحدت سرچونی(طراح گریم)، آرین کشیش‌زاده(طراح صحنه)، بهرنگ کامیار(دستیار صحنه)، جاوید علیپور (طراح تیزر)، امیر قالیچی(مدیر تبلیغات)، امیر پارسائیان‌مهر( روابط عمومی و مدیر امور رسانه)، عباسعلی اسکتی(مشاور رسانه)، ماهنوش جان‌نثار و نیلوفر آهویی(عکاسان و طراح پوستر و بروشور)، هومن مظاهری(مدیر اسپانسری)، یاسر صفاری(دستیار تهیه)، سهیل جمشیدی و پریسا حاجی‌حسینی(مدیر اجرایی) اشاره کرد.

این خبر در پایان یادآور می‌شود، پیش فروش اینترنتی نمایش «جنون محض» از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه در سایت تیوال به آدرس https://tiwall.com/p/jonounmahz2 آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیط روزهای نخست این نمایش را با تخفیف خریداری کنند.

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا